گزارش سایت sondakika از کوچ امپراتور به تهران
درپی قوت گرفتن شایعات مربوط به سرمربیگری فاتح تریم در استقلال، شنیده می شود سیدرضا افتخاری به ترکیه سفر کرده.تریم یکی از گرانقیمت ترین مربی های حال حاضر دنیا است.سایت sondakika مدعی شد توافقات اولیه برای بستن قرارداد 17 میلیون تله (17 میلیارد تومانی) سالیانه میان باشگاه تهرانی و مربی ترکیه ای حاصل شده
کد خبر: ۵۰۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 29 September 2017
مدیرعامل استقلال شب گذشته به ترکیه سفر کرد تا حالا حضور فاتح تریم در این تیم بسیار جدی تر به نظر برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، فاتح تریم اولین گزینه سرمربیگری استقلال بود که نامش برای جانشینی علیرضا منصوریان مطرح شد؛ اما رقم بالای قرارداد این مربی باعث شد کسی استقلالی شدن او را چندان جدی نگیرد. درپی قوت گرفتن شایعات مربوط به سرمربیگری فاتح تریم در استقلال، شنیده می شود سیدرضا افتخاری به ترکیه سفر کرده تا حالا این شایعات بیش از پیش قوت بگیرد.

آنچه مسلم است فاتح تریم یکی از گرانقیمت ترین مربی های حال حاضر دنیا است و باید دید مسئولان باشگاه استقلال آیا می توانند پول بالای این مربی را برای حضور در جمع آبی ها تهیه کنند یا نه؟


دقیقا از یک هفته قبل بود با اظهار نظر رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون آغاز مذاکرات با فاتح تریم برای جانشینی علیرضا منصوریان مستعفی این مربی مشهور ترکیه ای که به امپراطور شهرت دارد در صدر اخبار رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت.

یک هفته پر حرف و حدیث که خبرهای ضد و نقیض در ارتباط با روند مذاکرات باشگاه تهرانی با مربی مشهور ترک به اوج خود رسید. در شرایطی که نماینده باشگاه استقلال در ترکیه بارها با صحبت های خود روند مذاکرات را به سمت و سوی خاص کشید، سکوت مدیران باشگاه از جمله رضا افتخاری در پروسه جذب فاتح تریم بیشتر از قبل در ابهام قرار گرفت، به خصوص با رقم نجومی و سنگین درخواستی سرمربی سابق تیم ملی ترکیه.

رسانه های ترکیه در ساعات گذشته بارها در گزارش های لحظه ای خود پروسه کوچ احتمالی تریم به تهران و قبول هدایت استقلال را پوشش دادند؛ از جمله سایت sondakika که مدعی شد توافقات اولیه برای بستن قرارداد 17 میلیون تله (17 میلیارد تومانی) سالیانه میان باشگاه تهرانی و مربی ترکیه ای حاصل شده که بیش از 60 درصد این مبلغ را اسپانسرهای ترکیه ای طرف قرارداد با استقلال تامین خواهند کرد.

علاوه بر این سایت معتبر سایر رسانه های ترکیه ای نیز به ماجرای فاتح تریم و استقلال ورود کردند و با اخبار و گزارش های تحلیلی، احتمال این اتفاق را مورد بررسی قرار دادند که همگی آنها متفق القول از قرارداد 4 میلیون یورویی (17 میلیون تله با واحد پول ترکیه) تاکید داشتند و مدعی بودند تریم با توجه به قراردادی که با فدراسیون فوتبال ترکیه برای دریافت غرامت 3.5 میلیون یورویی دارد، زیر بار قرارداد کمتر از این نخواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار