مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم، 142 مبلغ به اقصی نقاط شهرستان اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 25 September 2017
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم، 142 مبلغ به اقصی نقاط شهرستان اعزام شده‌اند.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین، حسین مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با آغاز ماه محرم برنامه‌های شاخصی در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم، 142 مبلغ به اقصی نقاط مختلف شهرستان اعزام شده است اضافه کرد: تمامی مساجد کبودرآهنگ در این ایام فعال خواهد بود و مبلغان به تبلیغ خواهند پرداخت.

قمری نیا ادامه داد: در آستانه ماه محرم، همایش بزرگ مبلغین، سرپرستان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) با حضور، 142 مبلغ، 248 هیئت مذهبی و 315 مداح کبودرآهنگ برگزار شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ یادآور شد: توزیع 15 تن برنج در میان هیئت‌های مذهبی این شهرستان و برگزاری هر چه باشکوه تر نماز ظهر عاشورا از جمله برنامه‌های شاخص این مجموعه در ماه محرم است.

وی با اشاره به اینکه احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیام اصلی عاشورا است گفت: هدف از اعزام مبلغ و برگزاری هر ساله مراسم عزاداری امام حسین(ع) ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیا امر به معروف و نهی از منکر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار