کد خبر: ۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 17 June 2015
نماینده یونیسف در ایران با اعضای کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی دیدار کرد و گفت: سطح همکاری‌های ایران در زمینه مبارزه با فقر کودکان مطلوب است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دکتر جانی مورتزی ظهر امروز در نشست تخصصی کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان البرز اظهار کرد: به کارگیری رویکردی هماهنگ و بین بخشی در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوان به تصویر روشنی از دلایل بازماندن این کودکان از تحصیل دست یافت.
نماینده یونیسف در ایران لازمه این مهم را همکاری نزدیک و اثربخش تمامی دست اندرکاران به ویژه وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: با توجه به دستاوردهای ایران در زمینه بهبود رفاه کودکان، یونیسف آماده است ضمن در اختیار قرار دادن تجارب مفید خود،  الگوهای موفق ایران را در اختیار سایر کشورها نیز قرار دهد.
وی در ادامه سخنان خود از برنامه‌های دولت در جهت ارائه خدمت به کودکان اتباع خارجی نیز تقدیر کرد و یادآور شد: نگاه دولت جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمت به کودکان پناهنده از اقدامات قابل موثری است که می‌تواند در راستای کاهش فقر کودکان در ابعاد مختلف زندگی گام‌های موثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار