جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به میزبانی معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 04 September 2017
جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به میزبانی معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان شامگاه یکشنبه در استانداری همدان برگزار و 22 مصوبه جلسه قبلی این ستاد بررسی شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط معاونین ستاد، مباحثی مانند برگزاری همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر، جمع‌آوری البسه نا متعارف و مغایر با پوشش اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای اصناف و نظارت بر اماکن عمومی،معضل سگ گردانی،وضعیت بیماستان‌ها وسالن‌های غذاخوری، وضعیت آرایشگاه‌های زنانه، رسیدگی به باغات اطراف همدان، عباس‌آباد و گنجنامه که بدون داشتن مجوز محلی برای گرفتن عکس و فیلم توسط زوجین جوان شده‌اند، ساماندهی سوئیت‌های اقامتی و مسافرخانه‌های فاقد مجوز، لزوم برخورد با هنجار شکنان و موضوعاتی مانند عرضه قلیان، مزاحمت‌های شبانه، آلودگی‌های صوتی، رقص و غیره مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر ارائه گزارش توسط معاونت برنامه‌ریزی، معاون قضایی و معاونت مردمی ستاد، برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز اعلام شد.

در این جلسه اعلام شد هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر که از ابتدای محرم آغاز شده و تا 7 محرم نیز ادامه می‌یابد قرار است با اهدافی مانند بهره‌گیری از فضای حماسی محرم برای تبیین امر به معروف و نهی از منکر،تبیین اهمیت جایگاه آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه، ضرورت حفاظت از امران به معروف، بهره‌گیری از گروه‌های عزاداری در راستای هدایت افکار  جامعه در راستای تبیین امربه معروف و نهی از منکر، استفاده از رسانه‌ها و محصولات فرهنگی هنری برای ترویج این امر در جامعه، استفاده از نخبگان حوزوی و دانشگاهی، ارائه گزارش عملکرد به مردم برای تغییر نگرش جامعه به موضوع امر به معروف و غیره برگزار شود.

همچنین در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) مقرر گردید مراسم تودیع و معارفه دبیر قبلی و جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار و سردار مظاهر مجیدی به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار