دوچرخه‌سواران همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته‌های کراس‌ کانتری و دانهیل به دو نشان و یک عنوان هفتمی دست یافتند.
کد خبر: ۴۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 17 June 2015
دوچرخه‌سواران همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته‌های کراس‌ کانتری و دانهیل به دو نشان و یک عنوان هفتمی دست یافتند.

به گزارش فارس ، رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به میزبانی تهران برگزار شد که در نهایت دو نشان طلا و برنز و یک عنوان هفتمی برای رکاب‌زنان همدانی رقم خورد.

در کراس کانتری این مسابقات و در رده سنی جوانان کسری قیاسی دوچرخه سوار جوانان استان موفق شد در بین ورزشکاران حاضر در این رده سنی و رشته عنوان سومی و نشان برنز را از آن خود کند.

همچنین مائده رضوی بانوی دوچرخه سوار همدانی نیز توانست در مسابقات کوهستان قهرمانی کشور به مقام هفتم دست پیدا کند.

در رقابت‌های دانهیل رکاب‌زنان همدانی عملکرد بهتری داشتند و محمد اردلان دوچرخه‌سوار جوان همدان موفق شد نشان طلای این رقابت‌ها را در رده سنی جوانان به دست آورد.

هر چند در دو سال اخیر دوچرخه‌سواران همدانی به عناوین کشوری دست پیدا کردند اما در مقایسه با چهار سال گذشته افت محسوسی در این رشته وجود دارد.

در گذشته هیئت دوچرخه‌سواری همدان چندین سال متوالی به مدیریت و ریاست علیرضا شمسی‌پور از پیشکسوتان این رشته اداره شد و بعد از رفتن وی از این هیئت، سرپرستی اداره شدن هیئت و تغییرات ریاست دوچرخه‌سواری، باعث شده تا روزگار اوج درخشش دوچرخه‌سواری دهه هشتاد فاصله بگیرد.

هر چند که در دوره‌های گذشته در کنار ورزشکاران همدانی رکاب‌زنان غیربومی از استان‌های مختلف در قالب تیم همدان به کسب عنوان پرداخته‌اند اما در مقایسه آماری کسب عناوین سال 93 و 94 با سه سال قبل از آن دوچرخه‌سواری همدان افت محسوسی را داشته است.

میدان دادن به ورزشکاران بومی و حضور در میادین کشوری با دوچرخه‌سواران همدانی اتفاق خوبی است که باید به مرور زمان منتظر درخشش آنها در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار