معاون استاندار ازمیر ترکیه:
معاون استاندار ازمیر کشور ترکیه از اعلام آمادگی کشورش برای راه اندازی خطر پروازی بین ازمیر و فرودگاه پیام در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 30 July 2017

به گزارش تابناک البرز، اوغور کولسوز ظهر امروز در دومین نشست همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و ترکیه درمنطقه ویژه اقتصادی پیام البرزگفت: فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام به لحاظ نزدیکی به پایتخت می تواند مناسب ترین مکان برای راه اندازی خط پروازی بین ازمیر ترکیه و ایران باشد .

براساس این گزارش، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز در این نشست گفت: فصل جدید سرمایه گذاری و تجارت بین ایران و ترکیه و حضور سرمایه گذاران ترکیه در منطقه ایجاد شده است.

سعید زرندی افزود: زمینه های مشترک فعالیت های اقتصادی ، صنعتی ، تجاری برای سرمایه گذاری خارجی در منطقه فراهم است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران خارجی می توانند در طرح ها و پروژه های توسعه پیام به ویژه در طرح ایجاد پایانه صادراتی، ایجاد سامانه تجارت الکترونیک ، ساخت هتل و هتل داری ، ساخت انبار های مسقف و سوله ها و در تولید محصولات مشارکت نمایند.

زرندی گفت: آگاهی بخشی به سرمایه گذاران ترکیه ای در خصوص فرصت های همکاری مشترک و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام ، از موارد ضروری برای توسعه بیشتر همکاری های تجاری و اقتصادی استان البرز و کشور ترکیه است.

وی ادامه داد: تحکیم ارتباطات اقتصادی و گسترش دوستی بین کشورهای منطقه اصلی ترین رویکرد در تعاملات جمهوری اسلامی بعد از گشوده شدن دروازه های اقتصادی ایران به روی جهان است.

در ادامه این نشست موضوعات مورد مختلف اقتصادی از جمله ترانزیت و حمل و نقل کالا ایجاد و خط مسافری بین فرودگاه پیام و ازمیر ترکیه ، استفاده از فناوری های نوین و همکاری های اقتصادی بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و کشور ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار