مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: 220 اثر از 80 هنرمند سراسر کشور در پانزدهمین جشنواره ملی نقاشی رضوی شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۶۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 19 July 2017
به گزارش تابناک : علی خیلدار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استان های البرز، تهران، اصفهان، شیراز،یزد، همدان،چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و مازندران به ترتیب بیشترین میزان شرکت کننده در این جشنواره به میزبانی البرز را داشته اند.
وی اضافه کرد: احادیث امام رضا(ع)،سیره فرهنگی،نحوه زندگی،سبک زندگی،شخصیت و نحوه رفتار و جذب اطرافیان به خصوص شیعیان از موضوعات پانزدهمین جشنواره ملی نقاشی رضوی است.
خیلدار گفت: موضوعات این جشنواره در سه بخش اختصاصی ،عمومی و آزاد قرار دارند که در بخش اختصاصی سه اثر منتخب، در بخش عمومی سه اثر و در بخش آزاد یک اثر برگزیده می شوند.
وی ادامه داد: از تعداد آثار شرکت داده شده در این جشنواره ملی نقاشی رضوی 31 اثر از 26 شرکت کننده انتخاب شده که از این تعداد نیز هفت اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی می شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود:مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی نقاشی رضوی 11 مرداد ماه جاری در کاروانسرای شاه عباسی کرج برگزار می شود.
خیلدار در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری تور فرهنگی و هنری در کرج اشاره و اظهار داشت: در این تور از هنرمندان و اصحاب رسانه پیشکسوت و هنرمندانی که به دلایلی دیگر قادر به فعالیت نیستند دیدار دوباره ای خواهد شد.
وی ادامه داد: این تور فرهنگی که به زودی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود و تجدید میثاق دوباره ای با این هنرمندان می شود.



منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار