کد خبر: ۴۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 10 June 2015
چند روزی از نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتیال کشور گذشته و این در حالی است که تکلیف مجید جلالی برای ادامه همکاری با تیم فوتبال سایپا مشخص نشده است .
به گزارش ایسنا بعد از استعفای جلالی در دو دیدار پایانی لیگ چهاردهم انتظار می‌رفت کار همکاری آقا معلم با سایپا به پایان رسیده باشد اما در چرخشی 180 درجه‌ای، او تصمیم گرفت دوباره در این باشگاه به کار خود ادامه دهد.
با برطرف شدن مشکلات و علاقمندی مدیران سایپا به حضور مجدد جلالی ، همگان بر این باور بودند مشکلات موجود مرتفع شده و دو طرف برای ادامه همکاری برای لیگ پانزدهم که از مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد متقاعد شده‌اند .
اما بعد از گذشته هفته از پایان لیگ چهاردهم، صحبت‌های متفاوت از سوی مدیران سایپا از جمله تمدید با جلالی و یا مذاکره با دو معربی معروف برای جایگزینی آقا مجید واکنش‌های زیادی در فضای فوتبال کشور به وجود آورده است.
با توجه به پیچیده شدن مذاکرات جلالی با باشگاه سایپا و طولانی شدن آن بایستی به انتظار نشست و دید سایپا برای فصل پانزدهم باز هم با جلالی ادامه مسیر خواهد داد یا آن که مذاکره با مربیان معروف که بعدها از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد ، واقعیت داشته است.
رضایی، مدیر عامل جدید باشگاه در بدو ورود به باشگاه از برنامه‌های کلان خود برای سایپا و حضور قدرتمند در لیگ برتر سخن گفته بود که بعد از گذشت ماه ها و سپری شدن چند روز از مهلت نقل و انتقالات، این موارد رنگ واقعیت به خود ندیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار