کد خبر: ۴۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 07 June 2015
رئیس شورای شهر کرج از تشدید مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر کرج خبر داد.
محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید از سوی مسئولان ذی‌ربط انجام شود رفع معضلات ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج است که متأسفانه رو به رشد است.

وی ادامه داد: البته مسئولان در تلاش هستند تا با مقابله جدی و اساسی با این افراد روند رو به رشد این ساخت و سازها را در کرج کاهش دهند.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: عده‌ای سودجو و فرصت طلب برای رسیدن به منافع بیشتر در نظر دارند تا با ساخت و سازهایی که همگی آنها غیراستاندارد هستند به منفعت بیشتری دست پیدا کنند.

دادگو تأکید کرد: طی چند روز گذشته چندین عملیات مقابله با این گونه ساخت وسازها در کرج انجام شده است که خوشبختانه توانسته گامی مهم در جهت جلوگیری از روند این ساخت و سازها در کرج باشد.

وی ادامه داد: مسئولان از هر اقدامی که به حفظ محیط زیست، کاهش تخلفات و دفاع از حقوق شهروندی همشهریان منجر شود، قاطعانه حمایت می‌کند.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای سودجود با تغییر کاربری غیرمجاز باغات و اراضی مزروعی نسبت به احداث ویلا، آلاچیق و سفره‌خانه اقدام می‌کنند که علاوه بر تخریب محیط زیست، موجب بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی می‌شود و مدیریت شهری را نیز دچار مشکلات عدیده‌ای می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز غیرمجاز باید از تخلف به جرم تغییر هویت پیدا کند، آن را عامل اغتشاشات بصری و توسعه ناموزون شهری خواند و بیان داشت: متاسفانه قوانین موجود درباره مقابله با احداث بناهای فاقد پروانه ساخت از صراحت لهجه لازم برخوردار نیست و بعضا شهرداری‌ها در میدان برخورد با متخلفان ساختمانی تنها مانده‌اند و جا دارد که دیگر ارگان‌ها نیز برای عمل به رسالت قانونی پیشگام شوند و مدیریت شهری را یاری کنند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار