بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه با ابراز تأسف از درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی عکاسان باتجربه و کاردان مطبوعات کشور، فقدان آنان را به خانواده‌هایشان و جامعه مطبوعاتی و عکاسان رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 03 June 2017
بنیاد سینمایی فارابی در پیامی ‌درگذشت «علیرضا سلطانی» و «وحید سهرابی» از عکاسان خبری را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این پیام تسلیت آمده است: درگذشت «علیرضا سلطانی» و «وحید سهرابی» از عکاسان با تجربه و پیشکسوت مطبوعات که برای بسیاری از اهالی سینما نام آشنا هستند، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بنیاد سینمایی فارابی خاطرنشان کرد: مرحوم علیرضا سلطانی عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات که سابقه چهار دهه عکاسی خبری داشت، عکاسی با اخلاق، متخصص و دلسوز بود و اغلب پشتیبان و حامی عکاسان بود و مرحوم وحید سهرابی نیز از عکاسان با تجربه مطبوعات و با اخلاق بود. بی‌شک فقدان ایشان ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

این بنیاد فقدان این عکاسان را به خانواده داغدار ایشان و جامعه رسانه‌ای تسلیت گفت و از خداوند متعال‌ برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت کرد.

** همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت دو نفر از عکاسان خبری با تجربه و کاردان کشور را تسلیت گفت.

بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی عکاسان با تجربه و کاردان مطبوعات کشور، فقدان آنان را به خانواده هایشان و جامعه مطبوعاتی و عکاسان رسانه ای کشور تسلیت گفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم وحید سهرابی عکاس خبری سابق خبرگزاری ایسنا دفتر همدان ، جمعه شب در مسجدالنبی (ص) شهر بهار برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم جمعی از اهالی مطبوعات و رسانه های استان همدان حضور داشتند.

وحید سهرابی از عکاسان باتجربه مطبوعات روز چهارشنبه 10 خرداد در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت و آیین تشییع وی صبح جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان بهار و هنرمندان برگزار شد.

مرحوم سهرابی از سال 1387 به عنوان عکاس با دفتر منطقه‌ای ایسنا در همدان و از سال 90 به مدت 2 سال با دفتر اصلی خبرگزاری دانشجویان در تهران همکاری داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار