براثر انفجار قوطی حاوی گاز فندک در یک منزل مسکونی شهر همدان یک زوج راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۴۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 01 June 2015

براثر انفجار قوطی حاوی گاز فندک در یک منزل مسکونی شهر همدان یک زوج راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: حادثه انفجار فندک ساعت یک و 53 دقیقه بامداد امروز در یک منزل مسکونی واقع در منطقه خضر شهر همدان رخ داده است.

مسعود دهبانی بیان کرد: پس از انتقال گزارش آتش سوزی این منزل مسکونی به سامانه 125 بلافاصله دودستگاه خودرو و هفت نیروی عملیاتی از ایستگاه های باباطاهر و شهرک شهید مدنی به محل اعزام شدند.

وی با ذکر اینکه انفجار گاز موجب مصدومیت دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی شد اظهار کرد: مجروحان این سانحه به علت شدت سوختگی توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی بعثت منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اضافه کرد: عملیات اطفای حریق این منزل مسکونی 50 دقیقه به طول انجامید تا حریق به طور کامل مهار شد.

دهبانی با ذکر اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است توضیح داد: هنوز علت انفجار این قوطی حاوی گاز فندک مشخص نشده با این وجود انتظار می رود شهروندان در استفاده از مواد اشتعالزا یا نگهداری آن در منزل به هشدارها و توصیه ها توجه کنند.

طبق اخبار منتشره تیرماه سال گذشته بر اثر مشتعل شدن گاز فندک در یک گاراژ نزدیک میدان هکمتانه شهر همدان پنج مغازه دچا حریق شد و خسارت زیادی نیز به انها وارد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار