کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از فعالیت ۴۰ مبلغ بومی در این شهرستان ویژه اعیاد شعبانیه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 28 May 2015

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: در ایام اعیاد شعبانیه ۴۰ مبلغ بومی در این شهرستان فعالیت داشتند.

به گزارش مهر، محمد موسی جوکاراظهار داشت: ۴۰ نفر از مبلغان بومی شهرستان تویسرکان با هدف تبیین ابعاد شخصیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و عاطفی امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس، سیدالسَّاجدین امام سجاد(ع) در اعیاد شعبانیه در تویسرکان فعالیت داشتند.

وی بیان دیدگاه ها و فلسفه انتظار در جامعه اسلامی و موقعیت حضرت ولی عصر(عج) به‌ عنوان ناجی مسلمانان جهان در پیشبرد اهداف جهان اسلام و نیز فضایل ماه شعبان در مساجد، هیئات مذهبی و محافل دینی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و دهستان های هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان را از جمله فعالیت های روحانیون عنوان کرد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ۳۱۸ هیئت مذهبی در سه شهر، دو بخش، هفت دهستان و ۱۰۴ روستای شهرستان تویسرکان جشن های اعیاد شعبانیه را در مساجد و محافل مذهبی برگزار کردند، گفت: برنامه های فرهنگی، تبلیغی ایام جشن امسال با حضور روحانیان شبکه تبلیغ شهرستان نسبت به برنامه های مشابه پارسال افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به استقبال تشکل های دینی تویسرکان از برنامه های اعیاد شعبانیه افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر از تشکل های دینی و مردمی این شهرستان در محافل جشن اعیاد شعبانیه، شرکت کردند.

جوکار با بیان اینکه در ایام ولادت باسعادت ائمه اطهار امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، روحانیان شبکه تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با حضور در مساجد و هیئات مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و ۴۰ روستای تابعه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان در خصوص اهمیت جشن های اعیاد شعبانیه برای مردم سخنرانی کردند، عنوان داشت: ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کانون مداحان و شاعران آیینی نیز در این محافل به مداحی و مولودی خوانی پرداختند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان اضافه کرد: مبلغان طرح هجرت، مستقر و ائمه جماعات مساجد شهر و روستا نیز پیرامون ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) در روستاهای، فریازان، اشترمل، سید شهاب، باباپیر، شاهزید، دارانی سفلی و علیا، اشتران، کرزان و آرتیمان برای مردم سخنرانی کردند.

وی با بیان اینکه روحانیان شبکه تبلیغ و کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در بیش از ۴۰ روستای دهستان های کمالرود و میانرود تابعه بخش قلقلرود نیز برنامه اجرا کردند، بیان داشت: تشکل های دینی و مذهبی مردم نهاد شهرستان تویسرکان در محافل جشن اعیاد شعبانیه شرکت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار