به گفته سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان برترین‌های هفته هشتم رقابت‌های پرش معرفی شدند.
کد خبر: ۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 18 May 2015

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان از معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب در همدان خبر داد.

به گزارش فارس ، عباس محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات سوارکاری اظهار کرد: هفته هشتم رقابت‌های پرش با اسب استان با حضور سوارکاران پنج باشگاه در هفت رده سنی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در هفت رده اسب مبتدی، سوار مبتدی، رده نونهالان، نوجوانان، مالکین غیر‌حرفه‌ای و بزرگسالان با حضور سوارکاران باشگاه‌های اکباتان، آذرخش، صدرا، شبدیز و ابن‌سینا برگزار شد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: در رده اسب مبتدی و سوار مبتدی 22 سوارکار، رده E تعداد 9 سوارکار، نونهالان 5 سوارکار، نوجوانان 8 سوارکار، مالکین غیر‌‌حرفه‌ای 7 و بزرگسالان 12 نفر با یکدیگر رقابت کردند.

محمدی با اشاره به برترین‌های رده نونهالان گفت: آیدین حمیدی‌پسند با اسب سزار از باشگاه اکباتان در جایگاه نخست ایستاد و کیانا احمدی با اسب سارینا از باشگاه اکباتان و امیر‌صدرا بختیاری با اسب سزار از باشگاه صدرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: محمد‌مهدی شعبانی با اسب کارمن از باشگاه اکباتان اول شد، امیر‌رضا افلاکیان با اسب مروارید از باشگاه ابن‌سینا در رده دوم قرار گرفت و با اسب دیگرش جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این مسئول افزود: در بخش مالکین غیر‌حرفه‌ای سهند بی‌بی‌گل با اسب کوجاک از باشگاه ابن‌سینا در جایگاه نخست ایستاد، محسن حدادیان با اسب برند از باشگاه آذرخش دوم شد و عباس آریان با اسب کولاک از باشگاه اکباتان به مقام سوم رسید.

وی با معرفی برترین‌های رده بزرگسالان تصریح کرد: رضا بخشی با اسب خرم از باشگاه اکباتان بر سکوی نخست ایستاد، مهدی حمزه‌ای با اسب بیگ‌بوی عنوان دوم را کسب کرد و رضا بخشی با اسب دیگرش سزار از باشگاه اکباتان در همین رده سنی سوم شد.

محمدی ادامه داد: در پایان رقابت‌ها و در بخش اسب و سواران مبتدی نیز سوارکاران طبق قوانین ملی رده‌بندی شدند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ای میان هلال احمر و هیئت سوارکاری، تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه در صورت نیاز هلال احمر استان در مواقع ضروری و بحرانی از سوارکاران همدانی به‌منظور امدادرسانی استفاده شود.

وی یادآور شد: مطابق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان مسابقات این هیئت به‌صورت هفتگی با حضور سوارکاران استان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار