دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان از افزایش احتمال قطعیت حضور فاطمه خیاطی به عنوان یکی از ملی‌پوشان دو و میدانی در مسابقات آسیایی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 14 May 2015
دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، فاطمه خیاطی پرتابگر وزنه استان اردوی آمادگی خود را از 19 تا 31 اردیبهشت ماه جاری پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس ، مسعود بنوان با اشاره به حضور دو و میدانی‌کاران بنام در استان اظهار کرد: این هیئت با شناسایی دو و میدانی‌کاران مستعد در دو بخش آقایان و بانوان ورزشکاران مطرحی را در این رشته معرفی کرده است.

وی گفت: ورزشکاران فعال در این رشته با درخشش در مسابقات مختلف کشوری در ماده‌های مختلف به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند و شانس ملی‌پوش شدن این افراد افزایش یافته است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان افزود: هم اکنون دو ورزشکار استان؛ علی عالمی در بخش آقایان و فاطمه خیاطی در بخش بانوان در اردو‌های تیم ملی دو و میدانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه اردوی آمادگی بانوی پرتاب وزنه در استان پیگیری می‌شود، گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، فاطمه خیاطی پرتابگر وزنه استان اردوی آمادگی خود را از 19 تا 31 اردیبهشت ماه جاری پیگیری می‌کند.

بنوان خاطرنشان کرد: احتمال قطعیت حضور فاطمه خیاطی به عنوان یکی از ملی‌پوشان دو و میدانی در مسابقات آسیایی افزایش یافته که امیدواریم این ورزشکار پرتلاش با حضور در تیم ملی و کسب موفقیت افتخاری دیگر در دو و میدانی استان رقم بزند.

وی با بیان اینکه علی عالمی نیز اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، یادآور شد: دونده خوب 800 متر استان نیز برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی پنجشنبه 31 اردیبهشت در شهرستان گیلان به میدان رقابت می‌رود.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان ادامه داد: این هیئت با افتتاح هیئت دو و میدانی در شهر صالح‌آباد فعالیت‌های استعدادیابی منطقه‌ای خود را نیز آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی در سایر شهرستان‌ها نیز پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، 28 اردیبهشت ماه مرحله دوم استعدادیابی در شهرستان فامنین برگزار خواهد شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار