نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاهای ملایر با مشکل پوشش دیجیتالی مواجه هستند ، گفت: با پیگیری‌های انجام شده صندوق ارزی باید اعتباری را برای رفع این مشکل اختصاص دهد.
کد خبر: ۳۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 07 May 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای ملایر با مشکل پوشش دیجیتالی مواجه هستند که با پیگیری‌های انجام شده صندوق ارزی باید اعتباری را برای رفع این مشکل اختصاص دهد.

به گزارش فارس ، احمد آریایی‌نژاد در همایش شوراهای این شهرستان مهم‌ترین اصل در خدمت به مردم را رعایت عدالت دانست و اظهار داشت: در این راستا برای اینکه اشتغال در بخش دولتی شفاف شود طرحی را به مجلس ارائه داده‌ایم تا استخدام سفارشی کاهش یابد. 

وی حفظ وحدت، دوری از تفرقه و رفع اختلاف نظرها را از خواسته‌های مردم از مسئولان عنوان کرد و افزود: در این زمینه باید نسبت به تقویت این اصل مهم تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از حسنات این جلسات بررسی توان دولت و مسئولان است و اینکه خواسته‌های مردم چیست تا به سمت شفاف‌سازی مطالبه عدالت باشد، تصریح کرد: با وجود بحران شدید آب مهم‌ترین مشکل روستا‌ها در این زمینه است. 

وی با بیان اینکه در روستاها نخستین مشکل، کمبود آب است و در بحران آب به سر می‌‌‌بریم، اضافه کرد: باید آب را مدیریت کنیم و با مصرف‌های غیرمجاز از سفره‌های زیرزمینی و چاه‌های غیرمجاز برخورد شود.

 آریایی‌نژاد گفت: رفع مشکل برق و ضعف ولتاژ و همچنین بهداشت از دیگر مشکلات روستاهای ملایر بوده که تا حدودی این مشکلات نیز رفع شده است. 

وی افزود: روستاهای ملایر با مشکل پوشش دیجیتالی مواجه هستند که با پیگیری‌های انجام شده صندوق ارزی باید اعتباری را برای رفع این مشکل اختصاص دهد.

دیگر نماینده ملایر در مجلس نیز در این جلسه خطاب به شوراهای اسلامی گفت: از فرصتی که با انتخاب مردم به شما داده شده بهره ببرید، چراکه حق مردم بر گردن همه ماست و باید در تصمیم‌گیری‌ها بدون هرگونه منفعت شخصی و فردی به خاطر خدا و منافع جمعی درست عمل کنیم.
 علی‌نعمت چهاردولی با بیان اینکه هیچ کاری به تنهایی انجام شدنی نیست، افزود: تا خرد و فکر جمعی پشت سر کار نباشد، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و در شهرستان نیز هر کاری انجام شده با کمک همه مسئولان بوده است.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: شوراهای اسلامی باید در جایگاه حساس و ویژه‌ای که دارند در خدمت به مردم کوتاهی نکنند. 

مصطفی آزادبخت بر رفع اختلاف‌نظرها در شوراها تأکید کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون وحدت و همدلی در شوراهای اسلامی ملایر زبانزد بوده و امیدواریم این وحدت همچنان در خدمت صادقانه به مردم پایدار باشد.

نماینده دهیاران شهرستان ملایر نیز در این جلسه، ایجاد و طرح استفاده از سرباز وظیفه به عنوان نیروی کار مفید در دهیاری‌ها، بررسی طرح شرح وظایف دهیاران، احداث کارگاه تولیدی، مکان ورزشی، اولویت دادن استخدام دهیاران در نهادها، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها با توجه به تجربه کاری آنها، تقویت بنیه شرکت‌های تعاونی دهیاران، واریز اعتبارات در موعد مقرر با توجه به فصول کاری در منطقه سردسیر، حضور نماینده‌ها و سایر مسئولان بخش و شهرستان و تشکیل جلسه در روستاها و ... را از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای شوراهای اسلامی ملایر برشمرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار