رئیس ورزش و جوانان شهرستان ملایر از میزبانی مسابقات مردان آهنین غرب کشور در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 21 July 2016
رئیس ورزش و جوانان شهرستان ملایر از میزبانی مسابقات مردان آهنین غرب کشور در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی در راستای شهید شاخص استان همدان، اظهار کرد: در راستای یادبود شهید شاخص استان همدان حاج رسول حیدری 60 برنامه فرهنگی ورزشی مختلف در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از امروز در شهرستان ملایر میزبان یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال خواهیم بود.

رئیس ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: در این دوره از مسابقات چهار تیم مدیران شهرستان ملایر، پیشکسوتان ملایر، متحد شهدای ملایر و رسانه ورزش استان حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز از دیدارهای مقدماتی و از فردا عصر نیز دیدارهای رده‌بندی و فینال برگزار خواهد شد.

رضایی از میزبانی مسابقات مردان آهنین غرب کشور در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات نیز تحت عنوان گرامیداشت شهید حاج رسول حیدری از اول مردادماه در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از مسئولیت دستگاه‌های فرهنگ‌ساز کشور در مقابله با تهاجم فرهنگی، افزود: قدم در مسیر شهدا و حرکت در راه آنان و تلفیق آن با ورزش امروز بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: ورزش و فرهنگ مکمل یکدیگر هستند و تهاجم فرهنگی تهدیدی جدی برای جوانان بوده که ورزش برای مقابله با این تهاجم فرهنگی نقشی مؤثر دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج رسول حیدری در دفاع از مردم مظلوم بوسنی در سال 71 به شهادت رسید و در سال 95 نیز به عنوان شهید شاخص استان معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار