برگزاری هفته المپیک ورزش‌های همگانی یادآور میزان ضرورت ورزش کردن در نسل‌های مختلف جامعه است.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 13 July 2016
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: برگزاری هفته المپیک ورزش‌های همگانی یادآور میزان ضرورت ورزش کردن در نسل‌های مختلف جامعه است.   

به گزارش ایسنا، مریم روحی، اظهار کرد: هفته المپیک ورزش‌های همگانی با مشارکت عموم مردم در قالب برنامه‌های متنوع طی هفت روز در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود و استان همدان از 26 تیرماه میزبان این برنامه باشکوه است.

وی اضافه کرد: در هفته المپیک پرداختن به ورزش در طبیعت، ورزش کودکان، جوانان، بانوان، سالمندان، معلولان، جانبازان و دو عمومی مورد توجه قرار گرفته و هر روز به تناوب چندین برنامه را برگزار می‌کنیم.

وی بیان کرد: ترویج و توسعه ورزش در بین آحاد جامعه هدف اصلی هیئت ورزش‌های همگانی است و امسال در هفته المپیک براساس جدول زمان‌بندی شده، ورزش‌ها و برنامه‌های همگانی مختلف در زمان مقرر در هر کدام از شهرستان‌های همدان برگزار می‌شود.

روحی به برگزاری مراسم باشکوه "المپیک و بانوان" در همدان اشاره کرد و افزود: این برنامه با تجمع ورزشی بانوان طی روز سه‌شنبه 9 مردادماه جاری در پارک بانوان انجام می شود و قرار است ورزش‌های متنوع با حضور ورزشکاران ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در این مکان برگزار شود.

وی اضافه کرد: امسال در راستای اهداف برنامه‌ریزی شده، توسعه ورزش بانوان و سالمندان را بیش از سال‌های گذشته در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته المپیک که از 26 ماه جاری آغاز می‌شود، شرکت‌کنندگان با لباس متحدالشکل حضور خواهند داشت.

روحی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با همکاری شهرستان‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه خود در تمام روزهای این هفته برنامه خواهد داشت، گفت: ویژه‌برنامه‌های این هفته در محورهای جوانان، کودکان، بانوان، سالمندان و معلولان و جانبازان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هم‌اکنون بیش از 19 هزار ورزشکار به صورت سازمان‌یافته در ورزش‌های همگانی همدان فعالیت دارند.
برچسب ها: المپیک و بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار