فرماندار ملایر گفت: روزانه هشت نفر به خاطر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 30 June 2016
فرماندار ملایر گفت: روزانه هشت نفر به خاطر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش فارس ، عبدالعظیم رضایی بعد از ظهر امروز در دیدار با سه تن از خانواده‌های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر در ملایر، دیدار با خانواده شهدا را بزرگترین افتخار برای مسؤولان در ملایر دانست و اظهار کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

وی با اشاره به آسیب‌های سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر در جامعه، ارزش ایثار و شهادت شهدای این عرصه را هم‌سنگ شهدای جبهه و جهاد در راه خدا دانست.

فرماندار ملایر بیان کرد: کشور ما با تقدیم بیش از 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در طول سال‌های مبارزه با این پدیده شوم، همواره در صف نخست ایستادگی در برابر این عامل مخرب قرار داشته است.

وی از مواد مخدر به عنوان زلزله خاموش، جنگ بدون مرز و بزرگترین منکر عصر حاضر یاد کرد و افزود: بخش عظیمی از زندانی‌ها، 55 درصد طلاق‌های کشور و بسیاری از ناهنجاری‌های امروز مربوط به مواد مخدر است.

رضایی با بیان اینکه طبق آمارها روزانه هشت نفر به خاطر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند؛ اظهار کرد: طبق آمارها خانواده‌های زیادی درگیر این مسأله هستند.

وی بر مراقبت بیشتر از فرزندان تاکید کرد و افزود: آمارها نشان می‌دهد فقط بیکاری موجب روی آوردن به اعتیاد نیست زیرا بسیاری از شاغلان ما درگیر استفاده از مواد مخدر هستند.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه از نظر اقتصادی سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت مبارزه با مواد مخدر را داریم، گفت: مصمم هستیم از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی‎بخشی به خانواده‌ها در این زمینه بهره گرفته شود تا شاهد کاهش این ناهنجاری بزرگ در جامعه باشیم.

 فرماندار ملایر با خانواده شهید علی چراغی، شهید غلامرضا غیاثوند و شهید محمود کریم‌طجری دیدار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار