کد خبر: ۲۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کرج گفت : مردم نیکوکار کمالشهر طی مراسمی رقمی معادل 900 میلیون ریال در قالب وجه نقد ، کالای جهیزیه و طلا به محرومان کمک کردند .

 

سیدرضا شوبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 350 نفر از حامیان طرح اکرام ایتام ، نمایندگان موسسات خیریه به همراه سایر نیکوکاران در این مراسم حضور داشتند که در طول ماه مبارک رمضان بر اساس اجرای طرح همیان مولا کیسه های مواد غذایی اهدایی خیرین به منازل نیازمندان تحویل شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این ماه با کمک نیکوکاران ، سفره های اطعام فقرا ، در نقاط مختلف شهرستان از جمله کمالشهرنیز گسترده شد .

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کرج گفت: به تمام مددجویان زیر پوشش در زمینه هایی همچون اشتغال ، فرهنگی ، اکرام و محسنین ، مسکن ، جهیزیه ، درمان و تسهیلات کارگشایی خدمت ارائه می کند .

شوبیری خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان است و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران در این شهرستان از مهمترین امداد در راستای فقرزدایی است .

وی افزود: با توجه به راه اندازی سامانه آنی پرداخت نیکوکاری مردم نوعدوست شهرستان می توانند از این پس صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری #8877 * پرداخت کنند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار