کد خبر: ۲۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


فرماندار شهرستان نظرآباد از اجرای طرحی با هدف برخورد قاطع با گران‌فروشان در این شهرستان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: در ایام مبارک و پر فیض و برکت رمضان، مسلمانان اقدام به برگزاری مراسم معنوی و مذهبی ویژه‌ای می‌کنند که ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به پخش نذورات و اطعام نیازمندان و مستمندان اشاره کرد.

وی افزود: از سوی دیگر در این ماه سالروز شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) واقع شده و شیعیان جهان اسلام در روزهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان که مردم اقدام به برگزاری مراسم ویژه عزاداری و مراسم شب‌های قدر می‌کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان نظرآباد تصریح کرد: بنابراین طبیعی است که در این ماه پرفیض و برکت، تقاضا برای برخی از کالاها به ویژه اقلام اساسی و مایحتاج ضروری از جمله مواد غذایی افزایش می‌یابد.

صادقی افزود: در همین راستا و با هدف تامین مایتحاج ضروری مردم، پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های متولی امر و به ریاست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری تشکیل و تمام اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی و همچنین مقابله با افزایش غیرقانونی و غیرمجاز قیمت‌ها در این ماه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر تمام نیازهای شهروندان به ویژه مواد غذایی پرمصرف از جمله، برنج، گوشت سفید و قرمز، روغن، حبوبات، قند و شکر، لبنیات، میوه، آرد و نان و دیگر مایحتاج ضروری در نظرآباد تامین شده است و هیچ کمبودی نداریم.

فرماندار نظرآباد افزود: همچنین تلاش‌هایی در جهت کاهش قیمت‌ها صورت گرفته و خوشبختانه با همراهی و تعامل واحدهای صنفی این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

صادقی گفت: از جمله اینکه قیمت گوشت سفید به دلایل مختلف مانند رقابت سالم میان واحدهای صنفی، حضور چند عرضه‌کننده عمده و همچنین فعالیت دامداری‌های معتبر در نظرآباد، کمتر از دیگر شهرستان‌های استان البرز است.

وی یادآور شد: همچنین تیم‌های بازرسی و نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان به طور مداوم بر عملکرد واحدهای صنفی و قیمت‌گذاری‌ها نظارت کرده و دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف شده‌اند که در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار