رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان از برگزاری ۱۲ همایش دوچرخه‎سواری ‌در استان همدان خبر داد و گفت: امسال رشته‌های ورزشی تریال و BMX در سطح همدان فعال می‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 17 April 2015

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان از برگزاری ۱۲ همایش دوچرخهسواری ‌در استان همدان خبر داد و گفت: امسال رشته‌های ورزشی تریال و BMX در سطح همدان فعال می‌شود.

به گزارش تسنیم ؛ علی ثقفی در مجمع عمومی سالیانه هیئت دوچرخهسواری استان همدان با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری همدان برنامه‌های خود را در دوره جدید بر مبنای تقویت ساختار اداری و تشکیلاتی، امور اداری و بایگانی، تشکیل پرونده‌های ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان و همچنین توجه ویژه به استعدادیابی، پشتوانه‌سازی، امور زیرساختی و در نهایت قهرمان‌پروری استوار کرده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۸ همایش همگانی دوچرخهسواری در همدان برگزار شد، افزود: فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در بخش همگانی در سال ۱۳۹۳ مشتمل بر برگزاری همایش‌ها، مسابقات استعدادیابی و مدارس دوچرخه‌سواری بوده است.

ثقفی با اشاره به اینکه در همایش‌های همگانی دوچرخهسواری همدان ۵۹۵ نفر حضور داشتند، گفت: همایش‌های دوچرخهسواری به مناسبتهای مختلف از جمله هفته تعاون، روز جهانگردی، هفته گردشگری، هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در طول سال گذشته هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان موفق به برگزاری ۳ مرحله مسابقه استعدادیابی کرد که در مجموع ۱۱۳ نفر ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و ۸۷ نفر از این تعداد را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل میدادند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اعلام اینکه سال گذشته مدرسه دوچرخه‌سواری همدان در دو بخش آقایان و بانوان تاسیس شد، اظهار داشت: در گام نخست ۴۸ ورزشکار آقا و ۲۸ ورزشکار خانم در این مدرسه ثبتنام کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری همدان در بخش قهرمانی در سال گذشته مشتمل بر اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و دو بخش آقایان و بانوان است، گفت: اعزام‌‌های صورت گرفته در رشته‌های مختلف بوده است.

ثقفی با بیان اینکه در بخش حرفه‌ای نیز دوچرخه‌سوارانی از استان همدان به مسابقات لیگ اعزام شده‌اند، تصریح کرد: لیگ کورسی (پیست و جاده) و لیگ کوهستان از جمله مسابقاتی بوده که ورزشکاران همدانی اعزام شده‌اند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان بیان کرد: بهنام آرین در رده سنی بزرگسالان و اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی، کسری قیاسی در رده سنی جوانان و اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و رامین داعی دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان از جمله اعضای ملی‌پوش دوچرخهسوارانی استان همدان در سال گذشته بودند.

وی از برگزاری ۱۲ همایش همگانی دوچرخه‌سواری در سال ۹۴ در استان همدان خبر داد و گفت: جذب اسپانسر به عنوان حامی مالی در ابتدای سال ۹۴ برای تیم‌های باشگاهی و هیئت دوچرخه‌سواری در اولویت‌های امسال قرار دارد.

ثقفی برگزاری انتخابی قهرمانی استان برابر با تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، درخواست ارتقای سطح مربیگری و داوری در سطح استان از طریق فدراسیون دوچرخه‌سواری، تشکیل کلاس مربیگری بانوان و آقایان به میزبانی همدان، تلاش در تقویت همگانی شدن رشته دوچرخه‌سواری در سطح استان و تقویت و فعال کردن رشته تریال و BMX در سطح استان را از مهمترین برنامه‌‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال ۹۴ اعلام کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار