همایش طلایه داران تبلیغ در راستای انجام هماهنگی‌ها، تبادل افکار و اندیشه‌ها و بررسی راهکارها و شیوه‌های اصولی تبلیغ و همچنین تبیین سیاست‌ها، رویکرد و اولویت‌های تبلیغی ماه رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 29 May 2016
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ استان همدان ویژه ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با مهر گفت: همایش طلایه داران تبلیغ در راستای انجام هماهنگی‌ها، تبادل افکار و اندیشه‌ها و بررسی راهکارها و شیوه‌های اصولی تبلیغ و همچنین تبیین سیاست‌ها، رویکرد و اولویت‌های تبلیغی ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی سازماندهی مبلغان و مبلغات برای اعزام به مناطق تبلیغی شهرها و روستاهای استان با توجه به شناسایی و درخواست‌های مناطق تبلیغی و ارائه سرفصل‌های تبلیغی و ایجاد وحدت رویه در بین مبلغان اعزامی برای جریان سازی مثبت متناسب با اهداف نظام جمهوری اسلامی در جامعه را از دیگر اهداف این همایش برشمرد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه مبلغان و روحانیون در جامعه ما وظیفه تبیین و تشریح احکام و امور دینی را به گونه قابل درک برای عموم مردم بر عهده دارند، افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند، مبلغان و مبلغات اعزامی می توانند از فرصت ماه رمضان که ارتباط مردم با مساجد و تکایا افزایش پیدا می‌کند، راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.

وی گفت: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی همدان جزوه‌ای مشتمل بر آیات قرآنی و روایات معصومین(س) در خصوص سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی تهیه کرده و در اختیار شرکت کنندگان در همایش قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این همایش استانی با حضور ۵۰۰ نفر از مبلغان و مبلغات استان همدان روز چهارشنبه  ۱۲ خردادماه در همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار