محبت از معرفت سرچشمه می‌گیرد و کسانی که ادعای دوست داشتن اهل بیت(ع) را دارند باید از گناه دوری و خود را به رفتار و کردار آنها نزدیک کنند.
کد خبر: ۲۲۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 14 May 2016
امام جمعه موقت ملایر گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند زمینه اشتغال جوانان ملایر را فراهم کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا زمینه سعادت را در دنیا و آخرت فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و ولادت ائمه اطهار(ع) در این ماه بیان کرد: محبت از معرفت سرچشمه می‌گیرد و کسانی که ادعای دوست داشتن اهل بیت(ع) را دارند باید از گناه دوری و خود را به رفتار و کردار آنها نزدیک کنند.

خطیب جمعه موقت ملایر با اشاره به شب نیمه شعبان و عظمت این شب گفت: طبق روایات پس از شب‌های قدر شب نیمه شعبان دارای عظمت بالایی است که شب زنده‌داری و احیای آن بسیار سفارش شده است.

وی با بیان اینکه منتظر فرج بودن تنها با حرف نیست، افزود: منتظر واقعی کسی است که در ظاهر و باطن انتظار حضرت مهدی(عج) را داشته باشد.

فاضلیان از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع ملایر خبر داد و تصریح کرد: حرکت نمادین منتظران ظهور نیز عصر نیمه شعبان از میدان امام حسین(ع) به سمت پارک سیفیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان ما است.

امام جمعه موقت ملایر خطاب به جوانان یادآور شد: جوانان باید توجه داشته باشند که ایام جوانی خود را با بطالت نگذرانند و جوانی خود را در راه اهل بیت(ع) و قرآن صرف کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از ماهواره برای از بین بردن کانون خانواده‌ها بیان کرد: از بین بردن عفت و حیا در بین خانواده‌ها و به فساد کشیدن جوانان از مهمترین اهداف دشمن است.

فاضلیان با اشاره به نزدیک بودن آغاز به کار مجلس دهم بیان کرد: دو نماینده منتخب ملایر با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه و ملایر تلاش کنند.

وی بیکاری جوانان تحصیلکرده در این شهرستان، مشکلات اقتصادی و فرهنگی را از جمله مشکلات موجود در این شهرستان دانست.

امام جمعه موقت ملایر گفت: اتحاد مسئولان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود می‌تواند زمینه اشتغال جوانان ملایر را فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز فتوای میرزای شیرازی و قیام تنباکو بیان کرد: این عالم بزرگ با یک فتوا کشور را از زیر بار ظلم و زور انگلستان نجات داد.

فاضلیان خاطرنشان کرد: رهبران شیعه از آن زمان تا کنون همگی در برابر استکبار ایستاده‌اند و مبارزه با استکبار را ادامه داده‎‌اند که این نهضت تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار