چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان با حضور ۵۸ شرکت کننده برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 15 April 2015
چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان با حضور ۵۸ شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛ شرکت کنندگان از باشگاههای سوارکاری شبدیز، صدرا، آذرخش ، ابن سینا و به میزبانی مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان در ۶ رده Dبزرگسالان، O۲مالکین ،D زیر ۱۸ سال، رده E و اسب و سوار مبتدی حضور داشتند.

هیئت سوارکاری استان همدان با دعوت از رامین شفیعی طراح مسیر LEVEL ۳ فدراسیون جهانی و حضور علاقمندان ورزش سوارکاری و مسابقات پرش با اسب چهارمین هفته مسابقات را به قضاوت مهدی امید مهر سر داور درجه یک ملی فدراسیون سوارکاری ، عباس زارعیان ، زهرا قاسمی و مهیار کسایی داوران و کلانتران برگزار کرد.

در پایان رقابتها در رده Dبزرگسالان ( یک دور با یک باراژ) مقام اول را ابوالفضل افتخاری با اسب لاکونیت در دور باراژ بدون خطا و زمان۳۰/۳۷ از مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان، مقام دوم علیرضا بختیاری با اسب اویتا (EVITA) از باشگاه سوارکاری ابن سینا و مقام سوم رضا بخشی با اسب خرم با ۴ خطا در دور اول از مرکز پرورش و سوارکاری اکباتانبه خود اختصاص دادند.

رده O۲ مالکین مطابق مقرارت جدول داوری مسابقات مخصوص دوبخشی برگزار شد مقام نخست محسن حدادیان بدون خطا و زمان ۷۷ ثانیه در بخش دوم از باشگاه آذرخش ، مقام دوم سهند بی بی گل با اسب کوجاک بدون خطا و زمان ۷۷/۷۸ ثانیه از باشگاه ابن سینا و مقام سوم سعید ثنائی با اسب بیگ بوی و ۴ خطا در بخش اول از باشگاه سوارکاری ابن سینا بدست آوردند.

در رده D زیر ۱۸ سال ( یک دور با یک باراژ) قهرمان مسابقه فرزاد سهیل قاسمی با اسب تکش در دور باراژ بدون خطا با زمان۷۳/۴۳ از مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان، مقام دوم آیدین حمیدی پسند با سزار با ۴ خطا در دور باراژ و زمان ۱۹/۵۵ از مرکز پرورش اسب اکباتان و مقام سوم کیانا احمدی با اسب نانی با ۴ خطا در دور اول از مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان از آن خود کردند.

در رده اسب و سوارمبتدی سوارکاران امیر صدرا بختیاری، مهرداد قاسمی، حمید رضا توتونچی، حمید شهدوست و در رده Eرضا بخشی با ساشا و سعید ثنائی مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری ، رده بندی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار