کد خبر: ۲۲۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 04 May 2016


در پایان رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان کشور استان البرز با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات به مدت ۲ روز با شرکت ۴۶ دوچرخه سوار در قالب ۱۷ تیم از سراسر کشور برگزار شد و عصر امروز دوشنبه با اهدا جوایز و حکم نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

در این مسابقات رکابزنان در دو بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی به میزبانی ماهدشت کرج به رقابت با یکدیگر می پردازند که در مجموع هر ۲ مرحله البرز با کسب ۳۳۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این رقابت ها استان گلستان با ۲۱۷ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم تهران به مقام سوم رسید.

ستاره این رقابت ها پوریا حسینی دوچرخه سوار جوان و آینده دار البرزی بود که موفق شد در هر ۲ ماده برگزار شده به مقام اول دست پیدا کند.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز دراین ارتباط به خبرنگار مهر گفت: مسابقات کشوری جوانان در بخش جاده بدون هماهنگی قبلی به یک باره و با درخواست فدراسیون به این استان واگذار شد.

مجید سبزه پرور افزود: خوشبختانه علیرغم زمان اندکی که داشتیم اما با همکاری مسئولان استانی از جمله پلیس راهور و مسئولان شهرماهدشت فرایند اسکان و برگزاری رقابت ها مهیا شد.

وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون از نحوه برگزاری و کیفیت میزبانی البرز رضایت داشتند گفت: همانند دوره های گذشته این بار نیز توانستیم به خوبی از عهده این رویداد کشوری برآییم و به اذعان تیم های شرکت کننده نمره قبولی بگیریم.

وی در پایان افزود: سال گذشته نیز البرز در مسابقات کشوری و در تمام اعزام ها بر روی سکو رفت و خوشحالم که در اولین مسابه کشوری سال ۹۵ نیز توانستیم آن را تکرار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار