بايد از همه ظرفيت‌ها در شهرها، روستاها و بخش‌ها در اين شهرستان و کشور نسبت به بهره‌برداري بهينه و ايجاد فرصت‌هاي جديد استفاده کنيم و قطعاً سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ مي‌تواند مشکل اشتغال را حل کند.
کد خبر: ۲۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 03 May 2016
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بيان اينکه معضل بيکاري يکي از بزرگترين نگراني‌هاي جامعه امروز است، گفت: امسال با تدبير مقام معظم رهبري به نام «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» نامگذاري شد و به نظر مي‌رسد در همه زمينه‌ها و ابعاد بايد با برنامه کار کنيم.

به گزارش ايسنا، "عبدالعظیم رضایی" دوشنبه 13 اردیبهشت در آئین تودیع و معارفه بخشدار جدید سامن، افزود: رفع معضل بيکاري جز با ايجاد اشتغال و سرمايه‌گذاري محقق نمي‌شود و بايد سرمايه‌گذاري‌هاي اساسي و بزرگ صورت گيرد.

وی اظهار کرد: در شرايطي که دولت يازدهم سکان اداره کشور را در دست گرفت، با توجه به محدوديت‌هاي شديد و مشکلاتی که دولت با آن مواجه بود، در حد توان و تلاش خود اقدامات ارزشمندي صورت گرفت.

رضایی ادامه داد: در شرايطي دولت يازدهم مستقر شد که گرفتاري‌هاي زيادي چون فشارهاي خارجي و بين‌المللي سنگين، قطعنامه‌هاي ظالمانه بسيار سخت، نداشتن تعامل اقتصادي و سياسي با کشورهاي موثر دنيا، انتقادهاي غيرمنصفانه‌اي که از طرف افرادي که احساس مي‌کردند منافعشان به خطر مي‌افتد و عدم همکاري برخي از بخش‌ها و صداهاي نامتوازن در مجلس نهم، شرايط را بسيار سخت کرده بود.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر همه مردم فشارها را در زندگي روزمره و سفره‌هاي خود لمس کردند، در حاليکه قدرت خريد مردم بسيار پايين آمده بود و مشکلات زيادي از نظر معيشتي و اقتصادي و به ویژه اشتغال و بيکاري براي مردم ايجاد شده بود.

سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ مي‌تواند مشکل اشتغال را حل کند
رضایی تصریح کرد: بايد از همه ظرفيت‌ها در شهرها، روستاها و بخش‌ها در اين شهرستان و کشور نسبت به بهره‌برداري بهينه و ايجاد فرصت‌هاي جديد استفاده کنيم و قطعاً سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ مي‌تواند مشکل اشتغال را حل کند.

وی با بيان اينکه مجلس دهم ترکيب خوبي پیدا کرده است، افزود: مجلس هماهنگ با دولت، مجلسي نيست که وکيل‌الدوله‌ها در آن باشند، بلکه مجلسي است که ضمن اينکه نظارت جدي بر کار دولت دارد، چوب لاي چرخ دولت نگذارد، خوشبختانه مجلس دهم اين ظرفيت را دارد.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به واگذاري مسئوليت‌ها در پُست‌هاي مختلف، گفت: در کابينه دولت تدبير و اميد تمام افرادي که بکار گرفته شدند، افراد کارآمد، ورزيده و مجرب هستند و رأس کار آمدند و بزودي آن کمبودها و نقص‌ها ترميم خواهد شد.

وي ادامه داد: در شهرستان ملایر هم بايد همين نگاه را به مسئوليت‌ها داشته باشيم و برقراري آرامش، امنيت و ايجاد رفاه و آسايش مردم را از اولويت‌هاي مهم و وظایف اساسی خود بدانیم.
رضایی ادامه داد: کار بخشداري، يکي از مسئوليت‌هاي سخت و کاري طاقت‌فرسا است و به ویژه در روستاها که مشکلات و نيازمندي‌ها بسيار است.

فرماندار ويژه ملاير بر لزوم همکاري و تعامل مديران و مسئولان شهرستان با بخشداران تاکيد کرد و افزود: يکي از معيارهاي ما سلامت نفس، توانمندي، اعتقاد، تدين و پايبندي به نظام و اعتقاد به سياست‌هاي دولت است و همه کساني که هماهنگ با اين سياست‌ها باشند مي‌توانند با ما همکاري کنند.

وي خاطرنشان کرد: دولت ما، دولت قانون است و باید از تمام ظرفيت‌هاي بخش و شهر سامن براي توسعه و پيشرفت استفاده شود و با تمام وجود سعي و تلاش خود را براي رفع مشکلات مردم، اجراي سياست‌هاي جديد دولت در زمينه اقتصاد مقاومتي، مسائل کشاورزي، توسعه صنايع تبديلي و ايجاد سرمايه‌گذاري‌ها داشته باشیم.

رضایی یادآور شد: کار بخشدار فقط کار عمراني و اقتصادي نيست، بلکه در تمامي زمينه‌ها چون فرهنگي، سياسي و مذهبي بسيار کار گسترده و سنگيني دارد و بخشدار جديد بايد بتواند به خوبي از عهده اين مسئوليت برآيد و ما بتوانيم بازخورد مثبت کار را ببينيم.

به گزارش ایسنا؛ امروز بخشدار جديد سامن معرفی شد و طی مراسمی "مصطفي عبدالملکي" به عنوان بخشدار جديد معرفي شد و از زحمات و تلاش‌هاي "سعيد کتابي" قدردانی به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار