رئیس هیئت جودوی استان همدان از میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاتا خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 11 April 2015
رئیس هیئت جودوی استان همدان از میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاتا خبر داد.

به گزارش فارس؛ جلال نصرپورفتراکی اظهار کرد: هیئت جودوی استان در سال‌های اخیر به لطف وجود امکانات و خانه اختصاصی از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی افزود: اختصاص کلاس‌های ویژه بانوان و شناسایی استعدادها در سنین پایه باعث شده جذب بانوان علاقه‌مند به این رشته نسبت به قبل به خوبی مشهود باشد.

رئیس هیئت جودو همدان خاطرنشان کرد: در سال 93 هیئت جودوی استان موفق به کسب عناوینی در رده انفرادی و همچنین حضور موفق در لیگ برتر شد.

به گفته وی، با تدوین تقویم ورزشی سال 94 برنامه‌ها و اولویت‌های متنوع و بهتری نسبت‌ به سال‌های قبل در هیئت جودو در نظر گرفته شده است.

نصرپورفتراکی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده فدراسیون جودو، درخواست میزبانی استان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاتا را پذیرفت.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد این رقابت‌ها با حضور کاتاروهای برتر کشور در اواخر اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو همدان با بیان اینکه درخواست میزبانی همدان برای مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان هم به فدراسیون ارائه شده گفت: با توجه به موفقیت‌های بانوان در رده سنی پایه، درخواست برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان را به فدراسیون اعلام کردیم.

وی افزود: در کنار درخواست این میزبانی‌ها به دنبال ارتقای سطح کیفی جودوکاران، مربیان و داوران هستیم تا با استفاده از شرایط موجود وضعیت علمی ورزشکاران را بهبود بخشیم.

نصرپورفتراکی بیان کرد: در سال 94 دو دوره مربیگری درجه 2 و 3 برای هر دو بخش آقایان و بانوان را برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقای داوری به دنبال برگزاری کلاس داوری درجه 2 و 3 در دو بخش آقایان و بانوان در سال 94 درخواست‌هایی به کمیته‌های مربوط فدراسیون ارائه شده است.

رئیس هیئت جودو همدان ادامه داد: در بخش آزمون کمربند در سال جاری آزمون دان یک تا 5 در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و به نفرات برتر حکم کمربند اعطا خواهد شد.

وی اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا از حضور مربیان خارجی تیم ملی در همدان نهایت استفاده را ببریم تا با برگزاری کلاس مربیگری، همزمان جودوکاران با جدیدترین فنون جودو آشنا شوند.

نصرپورفتراکی در ادامه با بیان اینکه یادواره شهدای جودوکار استان در سال 94 برگزار خواهد شد گفت: در سطح استان 25 شهید جودوکار شناسایی شده که یادواره آنها تابستان امسال با حضور میهمانان کشوری، مسئولان فدراسیون جودو و وزارت ورزش برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال 94 تقویت شهرستان‌های غیر فعال در بخش جودو هستیم که ملایر، رزن و اسدآباد در اولویت قرار دارند.

رئیس هیئت جودو همدان با اشاره به تعامل مطلوب با آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی افزود: طی رایزنی با امور ورزش دانشگاه‌ها برنامه‌های خوبی را در این باره اجرا خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار