مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رزن گفت: یك خودروی سواری در روستای امتلر از توابع رزن آتش گرفت.
کد خبر: ۲۰۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 11 April 2016
 مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رزن گفت: یك خودروی سواری در روستای امتلر از توابع رزن آتش گرفت.

به گزارش ایرنا،محسن عابدینی افزود: یكدستگاه خودرو سواری پژو دارای مخزن ال پی جی كه بصورت غیر استاندارد نصب شده دچار آتش سوزی شد.

وی توضیح داد: راننده این خودرو پیش از حركت اقدام به روشن كردن سیگار كرده بود كه بعلت نشت گاز به داخل خودرو ، این وسیله نقلیه آتش می گیرد.

وی افزود: بگفته راننده این وسیله نقلیه به علت نقص در سیستم گاز ال پی جی، گاز به داخل خودرو نشت كرده و خودرو را دچار حریق كرده است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رزن اظهار كرد: پس از بروز آتش، راننده بلافاصله از خودرو خارج شده و قصد خارج كردن دیگر سرنشین این خودرو را داشت كه هر دو از ناحیه صورت دچار آسیب شده و به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل می شوند.

عابدینی افزود: پس از حضور آتشنشانی در محل حادثه، شمار زیادی از مردم بعلت هراس از انفجار مخزن ال پی جی در محلی دورتر نظاره گر آتش گرفتن خودرو بودند.

وی اضافه كرد: تیمهای آتش نشانی با استفاده از امكانات موجود اقدام به مهار آتش كردند با این وجود بخش زیادی از این خودرو در آتش سوخت.

شهرستان رزن با سه بخش مركزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سكنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 كیلومتری مركز استان قرار دارد.

روستای امتلر، از توابع بخش مركزی شهرستان رزن است و در فاصله حدود 12 كیلومتری رزن قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار