فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: درمجموع ۵۲ هزار و ۴۳۹ نفر در انتخابات ۹۴ شرکت داشته‌اند که دکتر «اکبر رنجبر زاده» با ۱۹ هزار و ۴۳۰ رأی معادل ۳۷ درصد کل آرا به‌عنوان نماینده منتخب مردم انتخاب شد.
کد خبر: ۱۸۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 27 February 2016
نماینده اسدآباد مشخص شد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: درمجموع ۵۲ هزار و ۴۳۹ نفر در انتخابات ۹۴ شرکت داشته‌اند که دکتر «اکبر رنجبر زاده» با ۱۹ هزار و ۴۳۰ رأی معادل ۳۷ درصد کل آرا به‌عنوان نماینده منتخب مردم انتخاب شد.

به گزارش تابناک همدان؛ مسعود بکایی از مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و اظهار کرد: در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان اسدآباد ۱۴ نفر کاندیدا شدند که ۶ نفر انصراف دادند و نهایتاً ۸ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

بکایی تصریح کرد: محمدباقر بهرامی با ۱۰ هزار و ۴۷۳ رأی، محمد چراغی با ۸ هزار و ۱۲۵ رأی، کیومرث سرمدی با ۷ هزار و ۹۳ رأی، امیر نبی زاده با ۲٬۶۴۲ رأی، مرتضی صحاب‌خدامرادی با ۲ هزار و ۶۵ رأی، سمانه اسدی با ۱٬۴۷۸ رأی و سید حسین حسینی با ۱٬۰۳۳ رأی به ترتیب نفرات دوم تا هشتم این دوره از انتخابات شدند.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین عنوان کرد: ۱٬۵۴۴ رأی باطله در صندوق وجود داشت که توسط هیئت نظارت و بازرسی صورت‌جلسه شد.

وی در ادامه به منتخبین خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: آیت‌الله موسوی اصفهانی با ۲۸ هزار و ۷۷۳ رأی اول، آیت‌الله طه محمدی با ۱۹٬۴۰۵ رأی دوم، آیت‌الله رازینی با ۱۶٬۱۰۱ رأی سوم و حجت‌الاسلام شعبانی با ۱۲٬۳۴۲ رأی چهارم شدند.

فرماندار شهرستان اسدآباد از مشارکت ۲٬۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

بنابراین گزارش؛ کار رأی‌گیری در شهرستان اسدآباد از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۷ اسفند در ۱۰۵ شعبه آغاز شد و تا ساعت ۲۲ شب تمدید که کار شمارش آرا تا ساعت ۵ صبح روز شنبه به طول انجامید.   


نماینده مردم بهار-کبودراهنگ در مجلس مشخص شد

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: «محمدعلی پور مختار» در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار-کبودراهنگ بیشترین آرا را کسب کرد.

احسان قنبری اظهار کرد: محمدعلی پور مختار با کسب حدود ۴۰ هزار رأی از بین ۲۴ کاندیدا به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه وارد بهارستان شد.

به گفته قنبری، میزان مشارکت مردم در انتخابات ۷۵ درصد است.


نماینده مردم تویسرکان در مجلس مشخص شد

بنا به اعلام نتایج نهایی توسط وزارت کشور در حوزه انتخابیه تویسرکان دکتر «محمدمهدی مفتح» در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاترین آرا را کسب کرد.

براساس نتایج اولیه شمارش آرا، نتایج رسمی از وزارت کشور ستاد انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان از ۵۴٬۴۳۶ رأی موجود در صندوق‌های رأی دکتر «محمدمهدی مفتح» با ۳۹٬۶۲۳ رأی به‌عنوان نماینده منتخب انتخاب شد.
گفتنی است؛ مفتح بیش از ۷۵ درصد آرا مأخوذه را به خود اختصاص داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار