رئیس ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام قهرمانی مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور به میزبانی جزیره قشم توسط سلمان تیموری ورزشکار تویسرکان برای پنجمین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 23 February 2016

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام قهرمانی مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور به میزبانی جزیره قشم توسط سلمان تیموری ورزشکار تویسرکان برای پنجمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش فارس،کیانوش سلیمانی با اشاره به برگزاری سری مسابقات فوتسال روستایی عشایر اظهار کرد: تیم‌های آرتیمان «الف»، سید شهاب، آرتیمان «ب» و آریکان با غلبه بر حریفان خود پیروز میدان شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در پنج رده سنی در سالن شهدای سرکان برگزار شد، گفت: با اهدای جوایزی از نفرات برتر این رقابت‌ها تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به اعزام ورزشکاران تویسرکان به مسابقه دو پیشکسوتان بالای 35 سال به میزبانی همدان بیان کرد: عسگر تکلو در رده سنی 55 تا 60 سال در 5 هزار متر مقام اول، احمد سوری در رده سنی 45 تا 50 سال در 5 هزار متر و یونس مجیدیان در رده سنی 35 تا 40 سال در 5 هزار متر مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی با اشاره به حضور تیم فوتسال تویسرکان در دور رفت به میزبانی کبودراهنگ ادامه داد: تیم تویسرکان در این رقابت‌ها نتیجه را به تیم‌های ملایر و کبودراهنگ واگذار کرد.

سلیمانی از اعزام تیم کشتی نوجوانان آزاد و فرنگی تویسرکان به مسابقات مرحله نخست لیگ استان خبر داد و افزود: این مسابقات به میزبانی بهار با حضور 9 تیم از استان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های نهاوند، فامنین و تویسرکان در کشتی آزاد مقام اول تا سوم و در کشتی فرنگی تیم‌های همدان، کبودراهنگ و تویسرکان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به شرکت تیم کشتی بزرگسالان در مسابقات چهارجانبه به میزبانی شهرستان بهار اضافه کرد: تیم‌های نهاوند، بهار، بروجرد و تویسرکان در فرآیند زمانی دو روز با هم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: ابوالفضل چهاردولی، محمد‌امین سوری، عرفان مالمیر و امید کولیوند مقام نخست مسابقات چهارجانبه کشتی را به خود اختصاص دادند.

سلیمانی به حضور تیم تکواندوی بانوان تویسرکان در مسابقات استان همدان اشاره کرد و افزود: زهرا خدابخشی، ندا قلخانی، آتنا سوری مقام نخست و لیلا عبدالملکی، شیوا کولیوند و حدیث صلح‌میرزایی مقام دوم رده خردسالان و گیتی کلهر و فائزه قمری و فهیمه کولیوند مقام‌های اول و دوم رده سنی نوجوانان را در این رقابت‌ها به دست آوردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در سه رده سنی امید، جوانان و بزرگسالان با حضور 125 ورزشکار از 24 استان به میزبانی جزیره قشم، از کسب مقام قهرمانی این مسابقات توسط سلمان تیموری ورزشکار تویسرکانی برای پنجمین سال متوالی خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار