رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: تیم بوکس نونهالان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.
کد خبر: ۱۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 18 February 2016
رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: تیم بوکس نونهالان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

به گزارش مهر،داوود دوامی با اشاره به اعزام نونهالان بوکس همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم بوکس استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان از امروز به مدت ۴ روز به تهران اعزام شد.

وی افزود: غلامرضا فرجی، حمیدرضا امانی، فردین دوامی و عباس قاسمی به مربیگری امید مرامی و کریم حسینی در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت بوکس استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه بوکس در سنقر گفت: تیم بوکس بزرگسالان همدان در مسابقات چهارجانبه سنقر با کسب سه نشان نقره دوم شد.

دوامی عنوان کرد: مسابقات چهارجانبه بوکس بزرگ‌سالان با حضور چهار تیم کرمانشاه، کردستان، همدان و سنقر به میزبانی سنقر برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کرمانشاه اول شد و همدان و کردستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، گفت: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

وی یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال‌شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار