عبدالعظیم رضایی هنر را یکی از موهبت‌های الهی دانست و با بیان اینکه به هنر و هنرمند نباید سیاسی نگاه کرد، گفت: باید به هنرمندان فارغ از مسائل حاشیه‌ای نگاه کنیم.
کد خبر: ۱۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 10 February 2016

عبدالعظیم رضایی هنر را یکی از موهبت‌های الهی دانست و با بیان اینکه به هنر و هنرمند نباید سیاسی نگاه کرد، گفت: باید به هنرمندان فارغ از مسائل حاشیه‌ای نگاه کنیم.

به گزارش برنا ، فرماندار ویژه ملایر در مراسم اختتامیه «جشنواره ادبی سلام» در شهرستان ملایر یکی از ویژگی‌های بارز شهرستان ملایر را فرهنگی بودن آن دانست و اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که شهر فرهنگی استان همدان هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای تاریخی کهن و متمدن است افزود: متاسفانه در کشور ما فرهنگ و هنر در دوران‌های مختلف مورد مظلومیت قرار گرفته و در بسیاری از مقاطع نیز مهجور باقی مانده است.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: با این وجود هنرمندان ما افرادی متواضع و گاهی هم گمنام بوده و هر چه هنر و اندیشه‌هایشان بیشتر می‌شود تواضع و بزرگی‌شان نیز بیشتر بروز می‌کند.

وی هنر را یکی از موهبت‌های الهی دانست و با بیان اینکه به هنر و هنرمند نباید سیاسی نگاه کرد، گفت: باید به هنرمندان فارغ از مسائل حاشیه‌ای نگاه کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه در کار هنر باید چارچوب‌ها و الزامات کار مد نظر گرفته شود، افزود: بسیاری از هنجارها و الزامات قانونی لازمه کار هنر و هنرمند است.

وی یادآور شد: کار نقد در حوزه هنر رایج‌تر از سایر حوزه‌هاست و باید اجازه دهیم تا هنرمندان ما آنچه را در ذهنشان خطور می‌کند بروز دهند.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف هنری دارای ظرفیت‌ها زیادی است، تصریح کرد: باید زمینه بیشتر اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان فراهم شود.

وی مشارکت و همراهی هنرمندان، حمایت مسئولان و مردم را زمینه‌ساز موفقیت بیشتر هنرمندان شهرستان ملایر دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با توجه به امکانات موجود حمایت‌های لازم را از هنرمندان داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار