مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ماه ۴۲ هزار و ۲۲۲ نفر در مدارس و دیگر مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‎اند.
کد خبر: ۱۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 29 March 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ماه ۴۲ هزار و ۲۲۲ نفر در مدارس و دیگر مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدهاند.

به گزارش تسنیم؛ عبدالرضا فولادوند  اظهار داشت: ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان در ۱۹ منطقه آموزشی با ۲۳۱ نفر از عوامل اجرایی به صورت شبانهروزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارند.

وی افزود: برای نوروز امسال یکهزار و ۸۲۶ کلاس درس در قالب ۱۸۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان همدان آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ۴ نوع کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت:  ۱۲۶ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس نوع «الف»، ۲۵۱ کلاس نوع «ب» و ۶۹۹ کلاس نوع «ج» برای اسکان مسافران در ایام نوروز پیش‏‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت موجود برای پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان ۹ هزار و ۱۳۰ نفر در هر شبانهروز است که ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این میزان ظرفیت مربوط به شهر همدان است.

فولادوند افزود: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ماه بیش از ۷۶ هزار نفر روز در این ستادها پذیرش شدهاند و ستادهای اسکان فرهنگیان برای پذیرش میهمانان در دور دوم سفرهای نوروزی نیز از آمادگی کامل بهرهمند است.

وی ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان ششم فروردین ماه ۴۲ هزار و ۲۲۲ نفر در قالب ۱۰ هزار و ۵۵۱ خانوار در مدارس و دیگر مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدهاند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از رشد ۱۴ درصدی پذیرش میهمانان نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در پیدا کردن محل اسکان بسته های حاوی نقشه اماکن تاریخی، توریستی و دیدنی استان همدان در اختیار مسافران قرار میگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار