۱۳۵ طرح عمرانی شهرستان ملایر با بیش از ۴۸۰ میلیارد راله طرح همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۶۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 18 January 2016

۱۳۵ طرح عمرانی شهرستان ملایر با بیش از ۴۸۰ میلیارد راله طرح همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از یک هزارو ۲۰۰ برنامه متنوع در سطح شهرها، روستاها و بخش های این شهرستان برگزار می شود که مدیران دستگاه های اجرایی باید بیشتر به کیفیت برگزاری این برنامه ها دقت ویژه داشته باشند.

عبدالعظیم رضایی افزایش امید و تقویت همدلی و همزبانی در بین مردم و دولت را از ضرورت های مهم اجرای برنامه های دهه فجر برشمرد و افزود: این برنامه ها باید دارای شور و نشاط باشد و مدیران ادارات و مسئولان کمیته های مختلف ستاد دهه فجر باید مراقبت لازم را به عمل آورند تا برنامه های دهه فجر به نفع کاندیدایی خاص برگزار نشود.

وی بیان کرد: ۲۶ دیماه روز فرار شاه از کشور بود که این امر موجب شروع حرکت های مردمی برای رسیدن به پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بود و با رهبری امام راحل(ره) و حضور گسترده مردم با ایدئولوژی اسلامی، انقلاب ایران به پیروزی رسید و دشمنان از اهداف شوم خود بازماندند.

وی جایگاه کنونی ایران اسلامی در سطح منطقه و بین الملل را از مهمترین آثار پیروزی انقلاب دانست و گفت: در حال حاضر نیز پس از توافقات هسته ای طی روزهای آینده تحریم ها برداشته می شود و نتیجه آن ایجاد یک وضعیت اقتصادی مناسب در کشور است و تلاش های تیم مذاکره کننده و دولت تدبیر و امید به ثمر خواهد نشست.

رضایی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز در پنج نقطه شهری و هفت نقطه روستایی ملایر برگزار می شود که مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان همانند سال های گذشته حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز از اجرای ۱۳۵ برنامه متنوع همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری و همدلی و همزبانی دولت و ملت برگزار می شود و ۱۷ برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مصطفی رستمی مراسم یادبود رهبر مبارزان انقلاب ملایر و یک هزار و ۱۰۰ شهید این شهرستان در ۲۱ بهمن همزمان با سالروز وفات آیت الله میرشاه ولد در مسجد جامع این شهر را از جمله مهمترین این برنامه ها عنوان کرد و گفت: مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سخنران این مراسم معنوی خواهند بود.

وی برگزاری بیش از ۵۰ نشست روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رژه موتور سواری، مراسم گلریزان کمک به جبهه مقاومت، دیدار با امام جمعه ملایر همزمان با لحظه ورود امام راحل(ره) به کشور در ۱۲ بهمن ماه، برگزاری مجمع عالی بسیج، صبحگاه مشترک در گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر دو جنگ شادی از سوم تا ۲۵ بهمن ماه در سینما فرهنگیان و سوم تا ۱۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد توسط دو گروه فعال هنری ملایر برگزار می شود.

غلامرضا جمالی زاده برگزاری جشنواره ادبی استان همدان در ملایر، افتتاح کانون فرهنگی و هنری در یکی از مساجد ملایر، برگزاری نشست های تخصصی و دینی، برپایی نمایشگاه کتاب و رونمایی از کتاب فرهنگ ملایر و اجرای ۱۴۰ برنامه متنوع فرهنگی را از برنامه های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار