کد خبر: ۱۶۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


رییس هیئت اسکی استان البرز گفت: با هدف ترغیب خانواده ها به حضور در محیط کوهستان و آشتی با طبیعت جشنواره آدم برفی درپیست بین المللی دیزین برگزارمی شود.

علی عمران سولقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: این جشنواره تفریحی ورزشی طی دو نوبت در تاریخ ۱۶ بهمن و ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره آدم برفی سال گذشته نیز برگزارشد و با استقبال خوب مردم همراه بود لذا برگزاری با کیفیت تر این دوره در دستور کارهیئت اسکی استان قرار گرفت.

سولقانی به محتوای این جشنواره اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم از ساعتی مشخص فرصت دارند اقدام به ساخت آدم برفی کنند و پس از آن داوران مسابقه با ارزیابی آنها بهترین ها را انتخاب و در مراسمی ویژه معرفی و تقدیر می شوند.

وی از حضور مسئولان استانی در این مراسم خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این جشنواره را به شکلی متفاوت و با کیفیتی افزون تر از دوره گذشته برگزار کنیم.

رییس هیئت اسکی استان البرز تصریح کرد: ترغیب مردم به حضور در محیط کوهستان و دور شدن آنها از فضای پرسر و صدای شهر از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود یکهزار نفر در این جشنواره مشارکت کردند، گفت: پیش بینی ما افزایش این میزان به دو برابر است و امیدوارم مردم البرز با استقبال از این جشنواره انگیزه ما را برای برگزاری دوره های آتی دو چندان کنند.

سولقانی در پایان افزود: برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی ورزشی در حاشیه برگزاری این جشنواره پیش بینی شده است و تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع روزی به یاد ماندنی را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار