حاشیه‌نگاری حضور رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال در اصفهان
تابناک: رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال مدعی شد نگرانی از بابت برکناری از مسئولیتش در صورت وارد نشدن این رشته‌ها به المپیک ندارد.
کد خبر: ۱۶۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 15 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ریکاردو فراچری که از شب ‌گذشته وارد اصفهان شده است، در برنامه پایانی حضورش در این شهر، امشب کنفرانسی خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد که در ادامه به برخی از حاشیه‌های این نشست می‌پردازیم.

پیش از آغاز نشست خبری، فراچری با حضور در ورزشگاه تختی از نزدیک شاهد دیدار دوستانه تیم بیس‌بال اصفهان بود و خبرنگاران حاضر در نشست نیز، در محل انجام این دیدار حضور یافتند.

رئیس فدراسیون جهانی بیس‌بال و سافت‌بال در سرای ورزشکاران اصفهان، از آکادمی فوتبال‌دستی و دارت اصفهان نیز که در این محل برپا شده، بازدید کرد و به انجام بازی دارت پرداخت.

فراچری در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید، در صورت اضافه نشدن بیس‌بال به المپیک، فشارهای جهانی برای برکناری وی افزوده می‌شود، گفت: برای من اصلاً مهم نیست که برکنار شوم زیرا یک تیم هستیم و اگر برنده شویم، کل تیم برنده‌ شده‌اند و اگر بازنده شویم، کل تیم بازنده شده‌اند.

تعدادی از مسئولان انجمن‌های هیئت انجمن ورزشی استان اصفهان نیز در این جلسه حضور داشتند و در پایان نشست و زمانی که خبرنگاران سالن را ترک کردند، جمعی از بازیکنان و مربیان بیس‌بال و سافت‌بال جلسه‌ای را با رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان برگزار کردند.

در پایان نشست، هدایایی از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به دو اسپانسر بیس‌بال که تیم‌هایشان را در لیگ این رشته شرکت داده‌اند، اهدا شد.

فراچری در صحبت‌هایش اشاره داشت که متوجه شده سال جدید ایرانی از فروردین‌ماه آغاز می‌شود و از برگزاری نشست اعضای فدراسیون جهانی بیس‌بال در اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال آینده ابراز خرسندی کرد.

به گزارش فارس، فراچری در مدت حضورش در اصفهان، دیدارهایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، شهردار و استاندار داشت و همچنین صبح روز پنج‌شنبه نیز در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه اختصاصی بیس‌بال اصفهان حضور یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار