رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: محسن هادی، جودوکار همدانی در اردوی آمادگی تیم ملی حاضر شد.
کد خبر: ۱۶۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 15 January 2016

رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: محسن هادی، جودوکار همدانی در اردوی آمادگی تیم ملی حاضر شد.

به گزارش مهر،جلال نصر پور با اشاره به حضور جودوکار همدانی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این اردو در رده سنی بزرگ‌سالان به مدت دو هفته در تهران در حال برگزاری است که محسن هادی جودوکار همدانی در این اردو حضور دارد.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی بزرگ‌سالان کشور ۵ دی‌ماه برگزار و از ۵۵ جودوکار دعوت‌شده ۲۵ نفر به مبارزه پرداختند که از میان آن‌ها ۱۴ نفر انتخاب‌شده و به همراه ۷ نفر منتخب لیگ برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

رئیس هیئت جودو استان همدان بابیان اینکه یکی از برنامه‌های هیئت توجه روزافزون به استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است، گفت: باید از پتانسیل‌های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

نصر پور عنوان کرد: جودو همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور بوده که این امر با توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

وی با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت‌های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ‌ها و اردوهای تیم ملی هستند.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان باعث رشد قابل‌ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار