دبیر هیئت سنگ‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: سنگ‌نوردان استان همدان به مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 15 January 2016

دبیر هیئت سنگ‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: سنگ‌نوردان استان همدان به مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر اعزام می‌شوند.

به گزارش مهر،علیرضا گوهری با اشاره به اعزام سنگ‌نوردان همدانی به مسابقات کشوری اظهار داشت: تیم سنگ‌نوردی استان برای حضور در مسابقات سنگ‌نوردی رده سنی نونهالان در بخش بانوان و آقایان به شیراز اعزام می‌شود.

وی افزود: در بخش بانوان نیره حداد همدانی، سارا نظری و صبا شمخانی به سرپرستی طیبه عسگری به این مسابقات اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با اشاره به ترکیب بخش آقایان تیم همدان نیز گفت: در بخش آقایان محمد طاهر دولتی، یاشار صفا دوست و سیدآرسام فخاری به سرپرستی مهدی صفا دوست در این مسابقات حاضر می‌شوند.

گوهری عنوان کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان (c) سایه ابراهیمی به سرپرستی طیبه عسگری در این مسابقات حضور دارد.

وی اشاره به وضعیت رشته سنگ‌نوردی در استان همدان بیان کرد: در حال حاضر تمرکز و برنامه‌ها بر تقویت زیرساخت‌ تیم‌های نوجوانان و جوانان در این رشته است تا در آینده ثمره این کار را ببینیم.

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان بابیان اینکه در مسابقات کشوری سال جاری تیم‌های نوجوانان و جوانان استان همدان شرکت کردند، گفت: خوشبختانه نتایج بسیار خوبی کسب و مدال‌های رنگارنگ در این رشته نصیب همدان شد.

گوهری با اشاره به حضور مربیان توانمند سنگ‌نوردی استان همدان گفت: با برنامه‌ریزی مربیان و برگزاری کارگروه صعودهای ورزشی در سال‌های آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای تقویت زیرساخت تیم‌های نوجوانان و جوانان حرکت خوبی در حال انجام است و در آینده خبرهای خوب بیشتری از سنگ‌نوردان استان خواهید شنید و نوید روزهای خوبی نیز داده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار