رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: تیرانداز همدانی در دومین مرحله مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در بخش تپانچه مردان بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۱۵۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 29 December 2015

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: تیرانداز همدانی در دومین مرحله مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در بخش تپانچه مردان بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش مهر،علیرضا شمسی‌ پور با اشاره به درخشش تیرانداز همدانی در مسابقات کشوری اظهار داشت: دور پایانی مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در بخش تپانچه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۸۲ ورزشکار از ۲۱ استان کشور حضور داشتند که در پایان هشت نفر برتر مراحل مقدماتی راهی فینال شدند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به نتایج دومین مرحله مسابقات زمستانی کشور گفت: در پایان جمال عباسی تیرانداز خوب همدانی با امتیاز ۱۹۸.۴ در جایگاه نخست ایستاد و محمدعلی پساویده با نیم نمره اختلاف نقره گرفت.

شمسی‌پور عنوان کرد: مصطفی نصیری حامد نیز بر سکوی سوم ایستاد.

وی بابیان اینکه کسب قهرمانی تیرانداز همدانی با توجه به حضور تیراندازان خوبی از کشورمان و از جمهوری آذربایجان در این رقابت ها بسیار ارزشمند است، بیان کرد: از نکات جالب‌توجه فینال حضور روسلان لانف، بهترین تیرانداز آذربایجانی و نفر ۴۳ جهان در این مسابقات بود که به مقامی بهتر از ششمی دست پیدا نکرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان بابیان اینکه در همدان برای توسعه رشته تیراندازی زحمت‌های بسیاری کشیده شده است، گفت: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در رشته تیراندازی دارد و ورزشکاران همدانی ظرفیت جهانی در این رشته دارند و همیشه در مسابقات خود را ثابت کرده‌اند.

شمسی‌پور با اشاره به ورزشکاران این رشته در استان همدان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر به‌صورت حرفه‌ای و سازمان‌یافته و دارای بیمه ورزشی در رشته تیراندازی در استان همدان فعالیت دارند، هرچند که تعدادی نیز با سایر بیمه‌های ورزشی در این رشته فعالیت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار