کد خبر: ۱۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 December 2015


شهردار شهر جدید هشتگرد از راه اندازی نخستین واحد شهربان در شهرستان ساوجبلاغ البرز به منظور گسترش دامنه خدمات شهری و نظارت مستمر بر امور شهری در این شهرداری خبر داد.

سید مسعود بزرگ زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد در راستای پیشگیری از تخلفات و نظارت گسترده تر بر امور مدیریت شهری برای اولین بار از امروز به صورت تیم گشت شبانه روزی در بین شهرداریهای استان البرز فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.

وی کیفیت بخشی به فضای اجتماعی شهری ، پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر اصولی ، استفاده از تجربیات طرح شهربان در شهرداری تهران ، درک نیازها ی به هنگام شهروندان ، نظارت بر خدمات شهری به ویژه در سطح خیابان ، کوچه ، پارک و فضاهای سبز را از عوامل مهم آغاز بکار طرح شهربان در شهر جدید هشتگرد ذکر کرد.

شهردار شهر جدید هشتگرد برخورد سریع با متخلفان در حوزه امور شهری ، پیشگیری و جلوگیری از فعالیت های غیر مجاز ساختمانی ، پاکسازی شهر از تبلیغات غیر مجاز در قالب بنر ، پوستر و دیوار نویسی ، رفع سد معبرها ، نقش باز دارنده و کمک کننده در کاهش ناهنجاری های ممکن الوقوع شهری را از دیگر محورهای راه اندازی واحد شهربان در این شهرداری ذکر کرد.

بزرگ زاده با اشاره به وسعت و پراکندگی شهر جدید هشتگرد افزود: اعضای تیم واحد شهربان با انجام گشت زنی 24 ساعته در حوزه فعالیت کاری - نظارتی شهرداری در واقع بستر خدمات رسانی کمی و کیفی مدیریت شهری را برای شهروندان هموار تر از گذشته می کنند .

وی از ارتباط مستمر واحد شهربان با مردم به عنوان یکی از محورهای اصلی و تاثیر گذار در برقراری ارتباط سریع و آسان شهروندان با مجموعه مدیریت شهری یاد کرد و خاطر نشان شد: مردم با برقراری ارتباط چهره به چهره با اعضای این تیم می توانند انتقادها و درخواست های خود را در محل سکونت خود از شهرداری را نیز بیان کنند تا درنشست های کمیته های 4 گانه شهرداری مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد.

شهر جدید هشتگرد با 80 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار