حجت الاسلام پناهیان در موکب 1120 مسیر کربلا:
حجت الاسلام پناهیان در مسیر نجف به کربلا و در جمع زائران پیاده اربعین حسینی گفت: خدا نور است، اهل بیت نور هستند و انسان برای معرفت و محبت و عمل صالح نیازمند نور است و بیشترین نور را از مصباح الهدی می توان گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 01 December 2015
به گزارش تابناک رضوی از موکب 1120 خدام الحسین (ع) کربلا این خطیب و واعظ کشور در جمع زائران پیاده اربعین با اشاره به اینکه دل نورانی عاشق می شود افزود: اینکه می‌گویند ثواب یک عمل از عمل دیگر بیشتر است یعنی کدام یک نور بیشتری به ما می‌بخشد و جالب اینکه در محشر مرکز گدایی نورست و آنجاست که انبیا و ائمه و اولیای خدا می‌درخشند.


حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان زیارت پیاده امام حسین در ازبعین را چشیدنی و سرشار از نورانیت توصیف کرد و یادآور شد: این سفر نه ریا دارد و نه ادعا چون در این راه فرزندان پیامبر را زدند و به زینب کبری(س) توهین شده و هر آنکه غیرت دارد نمی‌تواند ادعا کند.
وی افزود: تا 40 روز بعد از زیارت اباعبدالله چشمان انسان نورانی است به شرط اینکه گناه کبیره نکرده باشد و آنوقت همه باید به زیارت زائر ثارالله بشتابند.
این کارشناس مذهبی از جمع حاضر زائران پیاده خواستار خواندن و شنیدن هفته‌ای یک روضه سیدالشهدا شد تا نورانیت و معنویت این سفر حفظ شود.
پناهیان همچنین به ذکر خاطره‌ای از زمان امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: به آقای کوثری گفتند امام قلبشان بیمار است کمتر روضه بخوانید برایشان اما وقتی امام را دید حضرت مواخذه‌اش کرد که چرا کوتاه خواندی، ضربان قلب من با روضه است.
وی همچنین به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد درباره زیارت اربعین فرمودند و خواستار گام برداشتی نیابتی از طرف ایشان نیز شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار