رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: رعایت عفاف و حجاب تضمین‌کننده سلامت جامعه است و توجه به این فریضه مهم، سبب حفاظت از ارزش وجودی زنان در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ 15 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام محمد عدیده در آیین تجلیل از فعالان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در عرصه عفاف و حجاب، ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت، با بیان اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه‌ریزی مناسب در جامعه است، اظهار کرد: نقش جامعه اسلامی در ایجاد و ترویج این باور انکارناپذیر بوده و در نگاهی عمیق‌تر ضروری و اساسی است.

وی خانواده را مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و افزود: باور عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

عدیده با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از نهاد خانواده شروع کرد و در این زمینه نقش آموزشی و پیشگیرانه نهاد آموزش و تربیت یعنی مدارس نیز در کنار خانواده بسیار مهم و مؤثر است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم الگوسازی غیر مکتبی از سوی بعضی از هنجارشکنان در جامعه رخ دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بدحجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

در پایان این مراسم، از معلمین مدارس شهرک سازمانی این منطقه که در عرصه عفاف و حجاب فعال بوده‌اند، تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار