رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش همدان گفت: مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدرسه ابتدایی طالقانی در همدان شایعه‌ای بیش نیست.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 23 November 2015
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش همدان گفت: مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدرسه ابتدایی طالقانی در همدان شایعه‌ای بیش نیست.

به گزارش فارس، خبری مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ابتدایی طالقانی با توزیع شیر در مدارس شایع شد.

خبرنگار فارس به منظور پیگیری صحت و سقم این موضوع گفت‌و‌گویی با رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش همدان ترتیب داد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش همدان با تکذیب این شایعه اظهار کرد: این موضوع را از مسئول سلامت ناحیه یک آموزش و پرورش همدان و واحد تغذیه اداره‌کل آموزش و پرورش پیگیری کردیم که تاکنون گزارشی مبنی بر مسمومیت دختران دانش‌آموز نشده است.

مژده شکری ادامه داد: حتی در بازدیدی که روز گذشته از مدارس داشتیم هیچ مورد مشکوک یا گزارشی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان با شیر توزیع‌شده مشاهده نشد.

وی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش در سال جاری حساسیت خاصی در انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های تولید‌کننده شیر داشته است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش همدانخاطر‌نشان کرد: توزیع بروشور‌های تغذیه سالم در مدارس و بین دانش‌آموزان و حساسیت در انعقاد تفاهم‌نامه‌ها نشان از اهمیت سلامت دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش دارد.

وی با تأکید بر اینکه اولیا و ناظران باید ما را در انجام وظایف یاری کنند، افزود: آموزش و پرورش خدمتگزار مردم و دانش‌آموزان است و اولیا و ناظران در هر مکان و زمانی موردی از تخلف را دیدند، گزارش دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار