مدیر حج زیارت استان همدان از بروز مشکل در صدور ویزای زائران کربلا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 22 November 2015

مدیر حج زیارت استان همدان از بروز مشکل در صدور ویزای زائران کربلا خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ "محسن ساغرچی" اظهار کرد: در گذشته ویزای زائران کربلا در کرمانشاه صادر می‌شد و این در حالیست که تعداد متقاضیان دریافت ویزا در استان همدان بسیار بالا بوده و کرمانشاه به طور متوسط روزانه 150 مورد ویزا صادر می‌کرد.

وی تصریح کرد: همکاران در سازمان حج و زیارت همدان به صورت 24 ساعته امور مربوط به صدور ویزای زائران کربلا را انجام دادند و از روز گذشته برای تسریع کار و رفع مشکل عدم صدور ویزای زائران امور صدور ویزا از کرمانشاه به کرج و تهران تغییر یافت.

ساغرچی با بیان ینکه مشکل عدم صدور ویزا 100 درصد حل شده و زائران از فردا می‌توانند سفر کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 هزار نفر از استان همدان از طریق سامانه برای سفر به کربلا ثبت نام کرده همچنین 12 هزار نفر به صورت آزاد اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ویزای زائران به‌زودی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و به محض دریافت می‌توانند تا قبل از روز اربعین اقدام به سفر کنند.

ساغرچی تاکید کرد: تمامی افرادی که متقاضی سفر به کربلا تا روز اربعین هستند، ابتدا باید اقدام به دریافت ویزا کنند تا سفر آنها به صورت قانونی و با اطمینان خاطر انجام شود.

وی گفت: ثبت‌نام همچنان ادامه داشته و افرادی که تمایل به سفر عتبات عالیات دارند باید قبل از روز اربعین اقدامات لازم را به عمل آوردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار