مدیرکل اطلاعات استان همدان گفت: در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 21 November 2015

مدیرکل اطلاعات استان همدان گفت: در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.

به گزارش فارس، مدیرکل اطلاعات استان  در شورای اداری شهرستان بهار اظهار کرد: با تصویب برجام، زحمات چندین ساله دانشمندان هسته‎ای در جمهوری اسلامی برای بهره‎گیری از این فناوری به نتیجه رسید.

وی مهمترین دستاورد برجام را پذیرفته شدن ایران به عنوان کشور منطقی و اهل خرد از سوی دنیا دانست و گفت: امروز در آستانه اجرای برجام، دغدغه‎های مقام معظم رهبری ناظر بر رفتار دشمن است، چراکه در اقدامات غرب به سرکردگی آمریکا همواره خلف وعده دیده می‎شود.

مدیرکل اطلاعات استان همدان در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید مطابق منویات رهبری، به توانمندی‎های داخلی، درآمدها و فرصت‏‎ها توجه کنیم تا با تکیه بر آن به پیشرفت برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در فروشگاه‎های شهر لالجین به عنوان قطب سفال، به جای فروش صنایع دستی سفال، به محصولات چینی بها داده شده است، آن را نقض اقتصاد مقاومتی و اهانت به تولیدکنندگان داخلی دانست.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به داخل کشور با جنگ نرم افزود: ما باید هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمن بایستیم.

وی شرایط منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: شرایط بسیار حساسی بر منطقه حاکم است و دشمن به خوبی می‌داند جمهوری اسلامی نقش برجسته‎ای در تحولات این منطقه ایفا می‎کند.

مدیرکل اطلاعات استان همدان با بیان اینکه مسئولان نظام در راستای رفع مشکلات و کمبودها تلاش کنند، به اهمیت حراست‏‎ها اشاره کرد و گفت: حراست‎ها در ادارات نقش بسیار مهمی ایفا می‎کنند و با یادآوری ضعف‌ها و کمبودها، مدیران را در خدمت به مردم یاری‎ می‎رسانند.

در پایان با تقدیر از زحمات مجتبی کتیرایی رئیس اداره اطلاعات شهرستان بهار، محسن ایزدی را به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان بهار معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار