رستمی درجمع کارکنان تیپ 316زرهی شهید قهرمان
امام جمعه مریانج که درجمع کارکنان پادگان قهرمان سخن می گفت با اشاره به دستاوردهای ایران بعد از انقلاب اسلامی و یادآوری برخی از اسناد تاریخی درخصوص وابستگی رژیم پهلوی به امریکا اظهار داشت: ما مورد احترام امریکا و غرب بودیم زیرا ایران بخشی از حوزه نفوذ و عمل آنها بود.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 16 November 2015
حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: دلیل اقتدار امروز ما، ارتش و نیروهای مسلّحی است که تکیه به خدایی کرده که بالاتر از همه قدرت هاست.

به گزارش تابناک همدان؛ وی افزود: به لطف فروش نفت، ما ارتش قدرتمند و مجهز به سلاح های پیشرفته داشتیم اما این ابزار در اختیار اراده غرب و در راستای ترسیم ابرقدرتی امریکا بود به گونه ای که ارتش و خودِ شاه بخشی از سربازان آن بود و اگر احساس می کردند که به او نیاز ندارند رهایش می کردند.

رستمی یکی از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را بازدارندگیِ بعد از آن توصیف کرد و افزود: طولانی ترین جنگ کلاسیک دنیا در کشور ما و بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی اتفاق افتاد و همه دریافته اند که اگر دوباره به ایران حمله کنند باید هزینه های آن را بپردازند لذا جرات تعرض به خاک ما را ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود، عدم توفیق امریکا در منطقه را نادیده گرفتن اراده ملت ها دانست و گفت: بنا به اعتراف خود امریکائیها، پیروز لشگر کشی آنها به عراق، ایران است. وی افزود: دلیل موفقیت ایران، نفوذ نرم و انطباق با خواست های واقعی مردم کشورهای منطقه است.

امام جمعه مریانج با تاکید بر لزوم حضور فرامرزی ایران در کشورهای منطقه گفت: کشوری که در خانه خود مجبور به دفاع از خود شود هزینه های آن بالاتر می رود بنابراین امروز مرزهای دفاعی خود را از مرزهای جغرافیایی دور کرده ایم و این یعنی توسعه نفوذ ما در کشورهای دیگر.

رستمی اضافه کرد: دشمن با پیش کشیدن موضوع مذاکرات هسته ای و ادامه دادن به تحریم و فشارهای اقتصادی در صدد است تا این جوشش و نفوذ را محدود کند و ایران را در داخل به خود مشغول نماید.

وی افزود: مشکل آنها، هویّتی است که از داخل ایران در منطقه ترزیق می شود و آن هویت، زندگی بدون امریکا است.

مصطفی رستمی در پایان، پیروزی را وعده خداوند به مومنین توصیف کرد و افزود: امیدواریم صحنه های آینده ای که پیش روی ماست، صحنه های عزت و پیروزی های بزرگ امت اسلام و ملت عزیزمان و صحنه های مقدمه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) باشد.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار