پس از آنکه بانک مرکزی اعلام کرد بانک صادرات عهده دار اداره اموال و بدهی های موسسه مالی و اعتباری میزان شده است برخی از فعالان فضای مجازی به این موضوع پرداختند که ارتباط این موسسه با قضات دادگستری را در افکار عمومی دنبال کنند.
کد خبر: ۱۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 10 November 2015
آنها با حرف و حدیثهای ناموثق درباره برخوردهای قوه قضاییه با این موسسه به اظهار نظر کردند که این باعث موضعگیری سخنگوی دستگاه قضایی شد.

غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری دیروز خود در خصوص تخلفات پرونده میزان و احتمال حضور برخی افراد از خود قوه قضائیه در این پرونده توضیح داد: اینکه اعلام می شود که یک یا چند قاضی در این پرونده بودند ابهام دارد و همچنین این مسئله که قوه قضائیه دستور داده باشد که به این پرونده رسیدگی نشود وقوه قضائیه روی آن حساسیت دارد ترس ناصحیحی است.

به گفته دادستان سابق کل کشور در این پرونده ۸ نفر در بازداشت موقت هستند.

او در ادامه سخنانش گفت: در خصوص ساماندهی این موسسه نیز ستادی تشکیل شده است که از دستگاه قضا عضو دارد وهمه تلاش ما این بوده است که حق مردم ضایع نشود.

شایان ذکر است این اظهارات سخنگوی دستگاه قضا در حالیست که چندی پیش یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته بود که 1350 میلیارد تومان از سپرده های مردم در موضوع میزان در تصرف 17 نفر قرار دارد و فقط 125 میلیارد تومان مربوط به بدهی یکی از مقامات سابق قوه قضائیه است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
تا مساله سود 5 ماه مردم توسط دولت و بانک مرکزي تعيين نشود مردم به دولت کنوني اعتماد نخواهند کرد.سود اين مدت خرج معيشت و مسکن خانوادها بوده است.پول برداشت شدهاکه از موسسه وام گرفتيم با سود 27 درصد و همان پول بلوکه شده است و با سود 27 از آن برداشت مي کنند بايد به تدبير اين دولت چه گفت؟
دولت کنوني دولت سرمايه دارهاست نه مستضعفين
تشکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
خسته نباشید که پیام مردم را بدون کم و کاست به عنوان یک امانتدار انتشار می دهید چون سانسور نظر مردم توسط برخی سایت ها عامل بروز خیانتها و جنایتها در حق و حقوق جامعه می گردد.ترس از انتشار حقیقت بزرگترین خیانت است.و خوشبختانه مدیریت سایت عاقلانه عمل می کند
نامجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
با نام خدا
با تشکر از اطلاع رساني کليه رسانه هاي دلسوز همانند سايت شما وتشکر از برخي نمايندگان مجلس و تاسف از کم کاري بيشتر آنها و ديگر مسئولين نظارتي قوه قضاييه و بانک مرکزي که در 15 سال به وظيفه نظارتي و قانوني خود عمل نکردند.
اگر بانک صادرات بتواند با سرمايه گزاري مالي و مديريتي قوي خود تکليف سپرده مردم را در زمان کوتاه مشخص کند و اعتماد مشتريان جديد را با تعيين سود معين دوره هاي انتظار جلب نمايد مي تواند به سپرده گزاري آنها اميد داشته باشد در غير اين صورت و عدم وفا به عهد و پرداخت با تاخير و اما و اگر و پلکاني مردم سريع مو جودي خود را از حساب آن بانک به بانک ديگر منتقل مي کنند.
انحلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
آيا انحلال موسسه ميزان راه ديگري نداشت ؟
آيا پس از انحلال نمي شد همه اين کارها و تصميم ها را حداکثر يک ماهه انجام داد؟
از اين عملکرد دير هنگام چه اشخاصي سود بردند ؟
سود صد ها ميلياردي برداشت شده توسط هيئت تسويه انتصابي قوه قضاييه در چه کاري هزينه خواهد شد ؟
آيا اين اختلاس و پول شويي تيست؟
تحویل دار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
دولت هاي قبل حشمت مهاجراني -خاوري-بابک زنجاني ور حيمي و.... تحويل نظام دادند در اين دولت زدو بند قضات و بانک مرکزي موسسه ميزان و ايجاد تنش در مردم وبرداشت از حساب شخصي مردم تحويل دادند که تا کنون بي سابقه بوده است و خدا بقيه اش خبر دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار