شطرنج‌بازان باشگاه‌های همدان از 29 آبان‌ماه رقابت‌های خود را در مسابقات شطرنج لیگ قهرمانی باشگاه‌ها در 9 دور به روش سوئیسی آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 06 November 2015
شطرنج‌بازان باشگاه‌های همدان از 29 آبان‌ماه رقابت‌های خود را در مسابقات شطرنج لیگ قهرمانی باشگاه‌ها در 9 دور به روش سوئیسی آغاز خواهند کرد.

به گزارش فارس؛ هیئت شطرنج همدان به دنبال برگزاری مسابقات مختلف و به منظور ارتقاء سطح کیفی و آمادگی بازیکنان استان و تشویق مراکز علمی، فرهنگی و اقتصادی برای حضور در رقابت‌ها مسابقات شطرنج لیگ قهرمانی باشگاه‌های همدان را برگزار خواهد کرد.

هیئت شطرنج همدان در مسیر اعتلای ورزش شطرنج با چشم‌انداز حرفه‌ای شدن ورزشکاران مسابقات شطرنج قهرمانی تیم‌های باشگاهی لیگ استان را از 29 آبان‌ماه برگزار می‌کند.

برگزاری این رقابت‌ها در حالی است که هیئت شطرنج همدان از سال گذشته با دعوت از احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان تلاش خود را به منظور افزایش سطح کیفی بازیکنان و ارتقاء شطرنج استان آغاز کرد و چندین دوره آموزشی نیز با حضور این شطرنج‌باز برجسته کشورمان در استان و با استقبال خوب ورزشکاران برگزار شد.

رقابت‌ها در 9 دور به روش سوئیسی و ریتد برگزار می‌شود و دور نهم و پایانی نیز در 25 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

هر تیم متشکل از 6 نفر شامل چهار بازیکن اصلی و دو بازیکن ذخیره خواهد بود، آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات نیز تا تاریخ 23 آبان‌ماه است.

مبلغ ورودی مسابقات دستگاه‌های دولتی، کارخانجات و شرکت‌های خصوصی 10 میلیون ریال، گروه‌های آزاد 6 میلیون ریال، رده‌های سنی زیر 14 سال 5 میلیون ریال، تیم‌های شهرستانی، پیشکسوتان و تیم‌های بانوان 4 میلیون ریال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار