کد خبر: ۱۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 04 November 2015

فرمانده سپاه استان البرز بانگ" مرگ بر آمریکا" را اصلی‌ترین ذکر ملت دانست و گفت: امروز کسانی هستند که با نفوذ در دانشگاه ها قصد دارند شعار" مرگ بر آمریکا" را از ما بگیرند و بگویند که ما با آمریکایی ها صلح کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی در همایش گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی که صبح امروز در سالن شهدا سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد ضمن اشاره به رشادت شهدای دانش آموز اظهار داشت: تمامی دانش آموزان در زمان آغاز جنگ داوطلبانه، خالصانه و با درک کامل پا به میدان گذاشتند.

وی الگوگیری دانش آموزان از شهید فهمیده را مهم دانست و گفت: خون شهید فهمیده باید در رگ‌های شما دانش آموزان جاری باشد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: سرمنشأ تمامی خون‌هایی که به ناحق ریخته شد امریکاست چراکه اگر چراغ سبز امریکا، داعش و آل سعود نبود خونی از جوانان ریخته نمی شد در صورتیکه در اقصی نقاط دنیا امریکا دشمن مسلمانان است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) عنوان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) نیز گفتند باید هر فریادی که دارید بر سر امریکا بزنید و همچون شهیدان فهمیده، محمدی، پناهی و محمودی با بصیرت کافی دشمنان اسلام را بشناسید.

سردار استاد حسینی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید نشان دهید که درک و شعور شهید فهمیده در رگ‌های شما زنده است و امریکا را دشمن اصلی بدانید.

وی بانگ" مرگ بر امریکا" را اصلی ترین ذکر ملت دانست و گفت: امروز کسانی هستند که با نفوذ در دانشگاه‌ها قصد دارند شعار "مرگ بر امریکا" را از ما بگیرند و بگویند که ما با امریکایی‌ها صلح کردیم در صورتی که جوانان ما در سوریه و لبنان با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: ملت ایران دشمن اصلی خود را که امریکا است می شناسد و دشمنی‌های آن علیه ایران همچون گذشته است و ملت نیز با بصیرت و اتحاد ملی در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار