کد خبر: ۱۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸ 10 March 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از افزایش اکیپ‌های جمع‌آوری زباله در کرج خبر داد. 
به گزارش فارس حسن مدیرروستا امروز در ستاد نوروزی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ارائه خدمات نوروزی به شهروندان ضروری است.
وی ادامه داد: البته با تمهیدات اندیشیده شده تمامی اقدامات لازم به منظور توسعه خدمات شهری فراهم شده است و کلانشهر کرج برای حضور مسافران مهیا شده است.
مدیرروستا اظهار داشت: برای پیشگیری از بحران‌های زیست محیطی در شهرها و کلانشهرها به ویژه در دوره کنونی که جمعیت ساکن در این سکونتگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است، نیاز به اتخاذ سیاست‌های کلان با رویکرد پاکسازی محیط زیست وجود دارد.
وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی کرج و نزدیکی به جاده چالوس به خصوص در ایام تعطیل سال موجب شده این کلانشهر مرکز تردد مسافران، گردشگران و مهمانانی از سایر نقاط کشور قرار گیرد، گفت: به واسطه حضور مسافران در ایام تعطیل به ویژه نوروز، مسئولیت شهرداری کرج در ارائه خدمات همچنین آماده‌سازی شهر برای استقبال شایسته از مهمانان نوروزی دوچندان می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: از اقداماتی که توسط شهرداری کرج و با همکاری معاونت خدمات شهری با هدف آماده‌سازی شهر برای ورود مهمانان انجام می‌شود، نظافت معابر سطح شهری است که در سال جدید با تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به طور مضاعف انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج همچنین از افزایش اکیپ‌های جمع آوری زباله به ویژه ایام نوروز 94 در این کلانشهر خبر داد و گفت: این اقدام نیز در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد استقبال از بهار انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار